Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

26 Ekim 2011 Çarşamba

26.10.2011

Sevgilim,aşkım,kocam,hayat arkadaşım ve bebeğimin babası. Bugün evlilik yıldönümümüz. Seni seviyorum. İşte tam bu kelimeler geçiyordu bi kaç günüdr aklımdan çünkü......
Bugün bi kere daha anladım ki bizim kalbimiz aynı atıyor seninle.
Bu evlilik yıldönümümüzde evde olacağımız belliydi. Demir Paşa var çünkü. Bu yıl sana hediye olarak tamamen duygularımı anlattığım bi mektup vermek istedim. Bi kaç gündür de acaba ne yazsam, sana olan tüm duygularımı nasıl anlatsam diye düşünüp duruyodum ki Demir'den fırsat bulamadım bi türlü ve akşam oldu. Neyse dedim yatmadan mutlaka yazar veririm hele bi Demir yatsın. eeee Demir yattı biz yemeğe geçtik baktım sen bana bi çiçek almışsın üstünde de bi mektup. Ve şöyle başlıyor, Hayat arkadaşıma, sevgilime, aşkıma, çocuğumun annesine. Şimdi sen söyle kalplerimiz nasıl atıyor?
Sen benim hayatımda o kadar çok isme sahip oldun ki. Bunların hepsini doyasıya yaşadık, herşeye rağmen bu dünyaya bi kere daha gelsem gene seninle evlenirdim. Evet her zaman çok anlaştığımız söylenemez, biraz aksiliğimiz yok değil, kavga da ederiz. Sürprizlerde yaparız. Ama en önemlisi SAHİCİ yaşarız herşeyi. İşte bu yüzden SENİ SEVİYORUM. Hayatımın sonuna kadar seninle beraber olmak istiyorum. Gerçektende BERABER YAŞLANMAK istiyorum.
Mektupta yazdığın gibi "beni anlamıyosun" dediğimiz her an aslında birbirimizi ne kadar da iyi anlıyoruz dimi?
Yarı anlayarak, yarı anlamayarak yaşayalım. Kavga da edelim, eğlenelim de , beraber gülelim, birbirimiz ağlatalım da ama herşeyden önemlisi HEP BERABER olalım kocacım. SENİ SEVİYORUM. Paşamızla beraber nice mutlu yıllara.

Hiç yorum yok: