Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

20 Ekim 2011 Perşembe

Benim Annem Güzel Annem

Daha önce sitemizde de yazmıştım. Senin hayata geldiğinin 1. yada 2. haftasıydı. İnanılmaz bir gaz sancısı çektin. O kadar çok ağladın ki,aldım seni kucağıma belki 100 kere "BENİM ANNEM GÜZEL ANNEM BENİ AL KOLLARINA KUCAĞINDA OKŞA BENİ NİNNİLER SÖYLE BANA " ninnisinin nakaratını söyledim. Sen o gün bugündür ne zaman ağlasan, huysuzlansan,korksan ben sana bu ninniyi söylerim ve hemen hipnoz olmuş gibi susarsın ufaklık. Sen normalde heryerde uyuyan bir bebekken bir anda sadece kucakta sallanarak ve pış pış diyerek uyumaya başladın. Tabi benim bel bu durumda felce uğruyor. Sonra bi sabah seni sallarken farkettim. Şöyle hafif hafif sallandım ve bu ninniyi söyledim baktım hemen uyudu. Belki bu herseferinde olmuyor ama genelde oluyor. Bu şarkının bizim hayatımızda önemli bir yeri ufaklık. Sadece sana ve bana ait. Benim için en özelide bu.

Hiç yorum yok: