Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

20 Ekim 2011 Perşembe

Doktorumuz: ALEV OĞUZ KUTLU






Doktor seçimi beni en çok düşündüren konuydu. Seni beklerken araştırmaya başlamıştım. Fikirlerine çok güvendiğim bir arakadaşım NAZAN'ın doktoruna götürmeye karar verdim. Çünkü oğlu TUNA'nın harika bi gelişimi vardı ve her ay düzenli olarak gittiği doktorundan çok memnun olduğunu görebiliyordum.
Senin doğduğun gün hastanede aradık ALEV OĞUZ KUTLU'yu. Duymuştum çok yoğundu, randevu alması zordu ama onlar beni listeye aldı ve 7.MART 2011 de ( doğumundan 14 gün sonra) aradılar bizde apar topar gittik.
Gitmeden önce kaygılarımda vardı hani. (genelde bayan doktorları pek sevmem) Elektriğimiz uyuşacak mı, gerçektende çok zor randevu alınıyor acaba yoğunluğu problem olur mu?, muayane kaç dakika sürüyor, nasıl biri gibi? BİLİYORUM çok sorularım vardı ama haklıyım çünkü ben YENİ ve oldukça TECRÜBESİZ bir anneydim. Doktor benim için çok ama çok öemliydi. Kendime yeni annelik serüveninde koşulsuz güvenebileceğim bi yol göstericisi arıyordum çünkü. Hem bana cesaret verecek, hemde açıkçası ne yapmam gerekteceğini söyleyecek bir rehber olsun istiyordum. ÇOK ŞEY İSTİYORDUM EVET BEKLENTİM TE ÇOK YÜKSEKTİ.
Ama Alev hanımla tanışınca istediklerimin çok ta zor olmadığını hemen anladım. Kelimenin tam anlamıyla tamda ARADIĞIM DOKTORDU kendisi. İlk muayene de acayip ısınmıştım kendisine, çok tecrübesizdim kafamda çok soru vardı ama ben daha sormadan o bütün sorularımı fazlasıyla yanıtlamıştı zaten. “Ben ne yapacağım” demeden çıktım odasından. Çok aydınlanmıştım. Alev hanımla tanıştığımız için, bizim doktorumuz olduğu için çok ama çok şanslıydık.
Her ay düzenli olarak kontole gidiyoruz hemde sabırsızlıkla bekliyoruz. Gene başka annelere referans olması için belirtmek isterim ki Muayenede,
1- Önce kilo, boy kontolü.
2- Sonra tüm vücuda bakıyor.
3- Gelmeden önceki ay eğer herhangi bir sorun için kendisiyle irtibata geçtiysem mutlaka önce onun akıbetini konuşuyor. ( hastasına değer verdiğini, unutmadığını gösteriyor bence)
4-O ay yapacağı tüm FİZİKSEL, ZİHİNSEL hareketleri tamamen anlatıyor.
5- Bizim nasıl davranmamız gerektiği konusunda rehberlik yapıyor.
6- Gelişimi için uygun oyuncağı mutlaka söylüyor.
7- Anneye psikolojik destek veriyor.
8-Anne- baba beraber muayene girdiyse anneye soracağı tüm soruları özenle seçiyor. ( Bunu özellikle belirtmek istedim çünkü benim çok dikkatimi çeken ve son derece özenli bulduğum bir davranıştı. DEMİR o ay az kilo almıştı ve bunun bazı sebepleri olabileceğini, benim sigarayı arttırdığımı Ya da rejim yaptığımı düşünmüştü (ben ikisinide yapmıyordum ) ama bunu asla eşimin yanında yüksek sesle sormadı aksine kağıda yazarak bana gizli bi şekilde sordu. Belki çiftler arasında problem olabilir diye düşünmüştü)
Alev hanım ayrıca hiçbir detayıda atlamıyor. Demir'in alerjisini ilk kendisi farketti, bizi uygun doktora yönlendirdi. Sonrasında da tedavimiz de son derece yardımcı oldu. (alanı olmadığı halde)
Alev Hanım'a ne zaman sorunla gitsem MUTLAKA ÇÖZÜME kavuşuyorum.

Hiç yorum yok: