Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

21 Ekim 2011 Cuma

Gece Memeyi Bırakıyor musun?

Gece emme işini bıarakıyoruz artık ufaklık. Dün tam istediğimiz gibi oldu nihayet inşallah bundan sonrada böyle devam eder. Saat 21.30 da yattın, tam 23.30 da kalktın tek meme emzirdim seni çünkü uyuyakaldın. Kesin kalkar dedim dediğim gibi de oldu kalktın. saat 02.00 diydi. Hemen baban fırladı seni pışpışladı uyumasaydın ben kalkacaktım emzirmeye ama uyudun. Gene dedim kesin kalkar aç bu çocuk bu sefer 05.15 te kalktın. Denedik gene babanla baban kalktı pışpışladı seni aaaa hemen uyudun. sonra kalktığında saat 07.00 diydi. Çok ama çok sevindik çünkü büyüme hormonu gece 23.30 la 05.30 arası AÇKEN salgılanır dedi ALEV. Demekki sen büyüdün ufaklık. Bu gidişatı nolur bozmayalım ufaklık.Sende sağlıklı bişekilde BÜYÜ.

Hiç yorum yok: