Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

20 Ekim 2011 Perşembe

"İlk Anneler Günü"

















































İlk babalar gününü unutmayalım hatıra olsun diye uzun uzun yazdık ama ANNELER GÜNÜNÜ atlamışım, inanamıyorum, kendimi resmen kocama adamışım hemen toparlanmam lazım :)))
Anneler gününü öyle uzun uzun anlatmayacağım. O günü ne kadar da anlatsam bana HİSSETTİRDİKLERİNİ cümlelere dökemem. Bi kere ANNE oldum bunun tarifi yok.
Sabah güne evimin erkeklerini bana kahvaltı hazırlarken buldum, Mert hem Demir'e bakıyor, hemde kahvaltı hazırlıyordu. Masada çiçeğim, hediyelerim duruyordu. Buzdolabına asmak içinde ne kadar ANNELER GÜNÜ MAGNETİ varsa hepsini almıştı. Ama hepsinden önemlisi DEMİR'İN bana yazdığı nottu.



“ANNECİĞİM, BENİM ANNEM OLDUĞUN İÇİN ÇOK ŞANSLIYIM. İYİKİ VARSIN.”
Sizi çok ama çok seviyorum EVİMİN ERKEKLERİ...

Hiç yorum yok: