Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

20 Ekim 2011 Perşembe

"İlk Babalar Günün"

Çok ama çok önemliydi bizim için. Babanın hep buruk geçen bu gününde ona harika bir İLK BABALAR günü yaşatmak istedim. Neyseki bunu başardık ufaklık. Hala anlata anlata bitiremez. Dağ evindeki organizasyonda, anannen, babannen, deden, sedat deden, ayşe yengen vardı. Ona harika bir traş makinası aldık. Sizin fotoğraflarınızdan oluşan bir poster yaptırdım. (yaptırırken acayip kıskandım keşke kendimede yaptırsaydım:(( ) Ama en önemlisi sen ona bir mektup yazdın ufaklık.Eminim bu mektubu okuyabildiğinde "benim babam daha da fazlasını hakediyor" diyeceksin. SENİ SEVİYORUZ MERT BABA HEMDE ÇOK


Babam;

Annemin karnına yeni gelmiştim, annemin sürekli benimle konuştuğunu duyuyor, beni ne kadar sevdiğini hissediyordum. Gittiğiniz doktor amca, bebek anneyi hisseder, onu duyar demişti. Ama unuttuğu bişey vardı ki ben en başından beri senin sesini de duyuyor, senin içinde olmasam da beni ne kadar sevdiğini hissediyordum. İşte o zamanlar ultrason günleri beni gördüğünde verdiğin sevinç tepkilerini izlerken, anneme benimle yapacaklarını anlatırken ANLADIM Kİ BENİM HARİKA BİR BABAM olacak......

Annemin hamilelik günlerinde, sırf ben içerde daha mutlu olayım diye anneme verdiğin huzur, mutluluk ve güven duygusu için teşekkür ederim. Sen annemi o kadar mutlu ettin ki , annemde beni sevgiyle içinde taşıdı. Benim için sigarayı bıraktığını duyduğumda , içeride çok sevindim. İşte o zaman anladım ki benim bu hayatta iyi şeyler yapmamı sağlayacak , örnek alabileceğim bir BABAM olacak ....

Doğum günüm geldiğinde annem de hem bir heyecan , hem bir sevinç , hem de müthiş bir korku vardı. Annemi tek rahatlatan şey senin sesin , elin ve yanında olmandı. O zamanlar bilmiyordun ama bende senin anneme verdiğin güçten alıyor , sizinle tanışmaktan hiç korkmuyordum. İşte o zaman anladım ki bu hayatta bana her zaman güç verecek ASLAN BİR BABAM olacak...

Ameliyat odasına ilk annem girdi, tek bir şey istiyordu seninde biran önce yanına gelmeni. Ben içerden o kadar çok bağırıyordum ki “BABAM” da gelsin diye beni duymuyorlardı baba. Sonra sen beni duymuş olacaksın ki hemen geldin, ikimizde rahat bir nefes aldık. İşte o zaman anladım ki bu hayatta ne zaman çağırsam hemen gelicek bi BABAM olacak....

Çıkış vakti gelmişti, Hakan dede benim kafamdan çekip yukarı çıkardığında BU HAYATTA GÖRDÜĞÜM ilk insan SEN OLDUN BABA.
Sen bana yaşlı gözlerle, ama o kadar sevgiyle bakıyordun ki o kalabalık odada hemen anladım beni 9 aydır bekleyen adamın sen olduğunu.....
Senin kucağında “ MERHABA” dedim bu hayata, senin kucağında tanıştım beni sevenlerle, bekleyenlerle. Sen orada olduğun için o kadar rahattım ki RAHAT RAHAT annemi bekledim sabırla. İşte o zaman anladım ki bir baba bu kadar anne şefkatiyle yaklaşır bebeğine.....
Hastanedeki ilk günlerimizde annem biraz rahatsızdı, sen beni kucağına aldığında o kadar rahatlamıştım ki senin kucağından hiç inmek istememiştim. Sen bana öyle güç veriyordun ki işte o zaman anladım ki benim ASLAN BABAM her zaman benim arkamda olacak.....

Eve ilk geldiğimiz günlerde sürekli uyuyordum (e tabi dış dünyaya alışmak zor). İyi ki Alev teyzeye gittik. Anne karnını özler, onu kucakta taşıyın dedi de sen beni HİÇ AMA HİÇ İNDİRMEDİN kucağından (annemin kızmasına rağmen). O zamanlar seni dinliyordum baba sen anneme “bu çocuk benim tansiyonumu düşürüyor, deliriyorum bunun için “ dediğinde kahkaha atmak istiyordum, daha beceremiyordum ama bu kadar sevilmek çok mutlu ediyordu beni.
Sırf senin kucağında saatlerce uyumak için anneme huysuzlanıyordum. İşte o zaman anladım ki benim bu hayatta ki en iyi arkadaşım BABAM olacak....

Geçen gün ilk kahkahamı sana attım baba. Aslında bu benim sana babalar günü hediyemdi.Çünkü şu an sadece bunu verebilirim. ( Annem kıskandı ama napıyım SENİ ÇOK SEVİYORUM)
İlk aşımı, ilk doktor kontrolümü, ilk gaz problemimi, annemle ilk kavgamı kısacası tüm ilklerimi bu zamana kadar senle yaşadım ve hep seninle yaşamak istiyorum BABA.
Sen benim bu hayattaki tek KAHRAMANIMSIN baba. Sen babaların “BABA” sısın.

Sana beni bu dünyaya getirdiğin için,
Beni bu kadar sevdiğin için,
Ama en önemlisi BENİM BABAM olduğun için teşekkür ederim.
BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN BABA.......

Hiç yorum yok: