Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

17 Eylül 2012 Pazartesi

"OKU"

Yeni kelimemiz bebeğim, kitaplarla aran ne çok iyi ne çok kötü. Seni haftanın 3 günü muhakkak ARKADAŞ kitapevine götürüyorum, aşina ol, kitapları sev diye. Ayrıcada orada beraber çok güzel vakit geçiriyoruz fakat kitapların yerlerini değiştirmek şu an için en sevdiğin aktivite ama eğer bir kitabın üstünde tanıdığın bir nesne varsa hemen getiriyosun, gösteriyosun, hele hele kitap PEPEliyse eğer baştan sona her sayfayı çevirip, teker teker bildiklerini gösterip söylüyosun, bilmediklerinide bana söylettiriyosun. Geçenlerde TÜBİTAK yayını olan güzel bir aktivite kitabı almıştım, orada kitapların evde rafta durmamasını mutlaka sana ait bir kitap kutusu olması gerektiğini, senin kutudan alıp alıp bakacağını hatta daha çok ilgileneceğini söylüyordu. Hemen denedim, sana ait bir kitap kutusu oluşturdum ve görebileceğin bir yere koydum. Gerçektende kitaplara olan ilgin arttın, rafta dururken hiç bu kadar ilgilendiğini görmemiştim, artık pepe hariç diğer kitaplarıda mutlaka kendin alıp inceliyosun. Ben CAİLLOU serüvenlerini okuyorum sana ( ki çizgi filmini hiç bilmiyosun). Aile diyalogları içerdiği için çok ilgiyle dinliyosun hatta benden sonra kitabın sayfalarını çevirerek karakterlerin adlarını söylüyosun ( anne, baba, annanne, dede gibi). Hayvanların olduğu kitapları çok seviyosun, tanıdığın hayvanları görünce seviniyosun hemen ya adlarını, yada çıkardıkları sesleri söyleyerek bildiğini gösteriyosun.

GÜLE GÜLE KAKALAR 2 gündür en sevdiğin kitap oldu, ha bire kakaları görüp söylüyosun. Bugün ilk defa kitapları getirdin ve bana "oku" dedin. Önce anlamadım, ne diyosun diye sonra bir farkettim gerçektende "oku" diyosun. Çok sevindim. Ağzına sağlık bebeğim, inşallah ömrün boyunca kitaplarla aran çok iyi olur.

Hiç yorum yok: