Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

7 Şubat 2013 Perşembe

Atopik Dermatit

Ufaklık, sen doğduğundan bu yana cildinde belli bölgelerde alerjik kızarıklar, kuruluklar vardı. Hatta süt alerjisi olduğun dönemlerde doktorumuz Demir'in cildi ATOPİK DERMATİT demişti. Bu yüzden her zaman kulandığın ürünlerde hatta kıyafetlerinde bile son derece hassasız. İlk başlardan bu yana şampuanın, banyo yağın, vücut losyonun bile ATOPİK DERMATİT ciltlerine göre özel olarak alındı. Bunun yanı sıra, hala daha senin kıyafetlerin bizimkilerden ayrı yıkanır, deterjanın bizimkinden farklı, bebekcildine göredir. Durulaması 2 kere yapılır. %100 pamuk olması şarttır.
Hatta ve hatta alerjini tetikleyecek herşeyden kaçınılır; oda parfümü gibi bişeyler evde yasaktır, peluş oyuncaklar olabildiğince azdır....... gibi bi çok şeye hala çok dikkat ederiz.

Alerjinin yoğun olduğu zamanlarda çok çeşitli kremler denedik, öncelikle MUSTELA nın ürünleri bizim için vazgeçilmezdi. Daha sonra Avene Trixera krem aldım vücut için, Bıoderma Atopik dermatitler için  kullandık. Hepsinden de memnundum, düzenli kullanımda hepsininde iyi olduğunu düşünüyorum. Fakat hiçbir zaman tamamen sıfırlamamıştı. Geçen gün tamamen organik olan TRUKİD vücut losyonu ve vücut şampuanını aldım. İşte bu tam aradığım gibi bir üründü, senin cildin için söylüyorum çok çok iyi geldi, vücudunda bir tane bile pürüzlük, kuruluk kalmadı.  Çok memnun kaldım:))

Hiç yorum yok: