Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

2 Ağustos 2012 Perşembe

7/24 ANNEYE GÜVENLİ BAĞLANMA


Kitabın adını okur okumaz etkilendim, seninle 7/24 beraber olduğumuz için ve beni en çok kaygılandıran konuydu GÜVENLİ BAĞLANMAYI sağlayabilmek.

Aslında yazarı TV programlarındada çok izlerim, hatta bazı dediklerini hiç mantıklı bulmam ama birini eleştireceksen de mutlaka yazdığını oku dimi??

Kitabı hakikaten birçırpıda bitirdim ama açıkçası okurken çok sıkıldım, acayip geçmişten, tarih öncelerinden bahsediyor, hep çözüm, uygulama nerede acaba diye bekledim ama kitabın sonunda anlamsız bi hikayeyle anlatmış meğersem.

Mesela sorun yaşayan bir anne-çocuk ilişkisinden bahsetmiş, ama çözülmüş mü? çöüzlmüşse nasıl çözülmüş işte ondan hiç bahsetmiyor. Sanki cevabı olmayan, bi çok SORU okumuşum gibi oldu.

Ama hakkını vermek gerekirse, altını çizdiğim, okurken aklımdan asla çıkmasın dediğim bikaç cümle oldu.

Hiç yorum yok: