Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

1 Ağustos 2012 Çarşamba

İçim Sızladı Ama:((

26 Temmuz benim doğum günümdü ufaklık biliyosun. Tarih itibariyle hafta içine geldiği için, üçümüz evde başbaşa kutladık. Ama baban bana cumartesi akşamı için SÜRPRİZ bir parti hazırlamış. Gerçektende çok büyük sürpriz oldu, çünkü sen 2 gün boyunca uyumakta çok zorlandın, babanı çok yordun, hatta sürekli BABA diye ağladın. ( tabi bu hafta babanın 3 gün şehir dışında olmasınında bunda çok büyük etkisi var) Eee hal böyle oluncada babanla ben konuşup karar verdik, eğer sen vaktinde problemsiz yatarsan biz ikimiz yemeğe çıkacaktık, eğer yatmazsanda hiçbir şey senden önemlli değil diyerekten evde oturacaktık.

 Cumartesi günü sabah ananneye kahvaltıya gittik seninle, taa arabada başladım anlatmaya "ANNECİM BİZ AKŞAM BABANLA BAŞBAŞA YEMEĞE GİDECEĞİZ, SEN ANANNE VE BABANNENLE OLACAKSIN LÜTFEN ONLARI ÜZME GÜZEL GÜZEL OTUR falan filan " dedim işte. Hatta akşama kadar bi 50 kere falan da anlatmışımdır. Öğlen baban geldiğinde, karar verdik seni uyutmadan çıkacaktık, hatta sana da izin kaçta uymak istersen o zaman uyu ananne ve babannenle keyif yap istedik. Hayvanat bahçesine falan götürdük seni ( ki ayrıca anlatıcam) neyseki tam 7.00da eve geldik.

Beraber akşam yemeğimizi yedik hemen, sonra baban seni banyoya soktu, ben hazırlandım, baban hazırlandı ve nihayet evden çıkmaya geldi sıra. Bu sırada saat henüz 20.00 di. Nur teyzenin nişanından sonra seni ilk defa bırakıp çıkacaktık, açıkçası bizde çok huzursuzduk ama anneciğim sen artık 18 aylık koca bi adam olduğun için alışman gerektiğinede karar verdik.

Neyse tam kapıdan çıkacakken, sen bi baktım bacağıma yapışmışsın, ya ağlıyosun bide nasıl içli içli. Bende ağlayacaktım nerdeyse ama tam duygularımı kontrol ettim ve tamda gözünün içine bakarak "Anneciğim, bugün benim doğum günüm sana sabahtan beri anlattım, babanla beraber dışarı çıkıyoruz, sen ananne ve babannenle kalacaksın, onlarla oyun oynayıp, yatacaksın, ama gece biz senin yanına geleceğiz, hatta sen bizim yatakta yatacaksın. BİZ MUTLAKA GECE YANINDA OLACAĞIZ" dedim. beni anladın ama çok tatmin olmadın bide şansını denemek için, koştun bu sefer babanın bacağına yapıştın. O da benimle aynı cümleleri kurdu, özellikle "gece mutlaka yanına geleceğiz" sözünü o da benim gibi bastıra bastıra söyledi. Sen bu seferde babanın ayakkabılarını giyip kapının önünü kesitin. Babanla ben göz göze geldik, bi tarafım "gitme, sakın üzme çocuğu" dedi, diğer tarafım "saçmalama git, bak iki annede başında hem artık 18 aylık oldu, seninde buna ihtiyacın var" dedi.

Babanında desteğiyle evden çıktık, sen hem BYE BYE yapıyosun hemde ağlıyodun. Babana dedim kapıda bekleyelim eğer susmazsa geri gelelim diye. Baban ondan hiç beklemediğim bi tepkiyle "büyüdü artık, bizim her dediğimizi anlıyo zaten gece de yanında olacağız mutlaka vicdan yapma eğlenme bak dedi" biz tam arabayı hareket ettirmiştik ki annem aradı "merak etmeyin hemen sustu rahatınıza bakın "dedi.

Ben vicdan yapa yapa yemek yiyeceğimiz yere geldik, bi de baktımki baban bütün arkadaşlarımızı çağırmış, bana sürpriz yapmışlar. Harika bir gece geçirdik ufaklık, 18 aydan sonra ilk kez eğlenmeye gittik babanla, ama sohbetlerimizde hep sen vardın tabiki, Gitmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım, sen benim HAYATIMSIN ötesi yok, ama benimde mutlu olmaya hakkım var dimi??

Gece de söz verdiğimiz gibi yanındaydık, sen zaten su içmeye kalkınca bizi gördünya tamam herşey yoluna girdi:)))

Hiç yorum yok: