Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

15 Ağustos 2013 Perşembe

YENİ EV

Baktım ki gene çok uzun zaman olmuş yazmayalı ufaklık, taşınma telaşı, tatil, bayram falan derken baya bi uzak kaldım açıkçası.

Öncelikle şunu belirteyim ki bu ev tam sana göre oldu ufaklık, sadece ilk 2 gün eski eve gidelim dedin, kendin yatmakta biraz zorlandın ama sonra öyle bir alıştın ki nereye gidersek gidelim, evimize gidelim diye tutturmaya başladın. Yani sen bu evi çok ama çok sevdin.
Diğer evimiz ters dubleks olduğu için vaktinin tamamı sadece salonda geçiyordu ama burada nereye koşturacağını, nerede oynayacağını şaşırıyosun:))
Düz ayak bir ev olması ikimiz içinde çok rahatlatıcı oldu.
Gerçi salonu tamamen kendi zevkime ve keyfime göre döşemiştim, beyaz halıfleks bile yaptırdım nasılsa Demir artık odasında oynar, yada oturma odası var orayı dağıtır diye ama sen daha eve girer girmez SALON BENİMMM dedin, babanla ben bakakaldık ama napalım evin küçük erkeği salonda oynayacakmış. Şimdi günün belirli zamanlarında heryeri dağıtmayı başarıyosun:))

Yeni evimiz tüm aile fertlerine huzur ve mutluluk getirsin inşallah:))

Hiç yorum yok: