Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

27 Şubat 2014 Perşembe

KARTALKAYA DORUKKAYA OTEL (ŞUBAT2014)

Hem senin doğumgünü hediyen hemde sevgililer günü için Kartalkaya'ya gittik bebeğim. Arkadaşlarımız Pınar'la Servet ve kuzenim Aslı, elif ve Hilmi'de vardı. geçen senden kafama koymuştum, senin kayak öğrenmeni çok istiyordum seveceğini de düşünüyorum açıkçası. Bu sene gittiğimizde daha ders için erken olduğunu 4 yaşında kayak yapmak için uygun olacağını çünkü komutları yeterli alabileceğini söylediler. Biz de senin ders almanı 1 sene daha ertelemiş olduk. Eeee hazır ertelemişken de babanla ben alalım da artık kaymaya başlayalım dedik. Baban acayip yetenekli çıktı, snowboard yapmaya başladı ilk dersten sonrada liftlerden kaymaya başladı ufaklık. Aynı başarıyı annen için de söylemek istedim ama zannedersem benim 2 derse daha ihtiyacım olacak. Çok düştüm, ama yılmadım merak etme sezon kapanmadan bi daha gidip ders işini halledip, seneye rahatça kaymak istiyorum. Bu arada benim en iyi öğretmenim babandı ama sen bize çok fırsat vermediğin için beraber az çalışabildik.
















Hiç yorum yok: