Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

7 Şubat 2012 Salı

Baba MAMASI :))

Pazar günü baba bana harika bi jest yaptı ve " sen uyu ben DEMİR'İN herşeyini hallederim" dedi. Herşeyden kastı, alt değiştirme, üstünü giydirme, kahvaltısını hazırlama ve yaptırma sonrada anne uyanana kadar ona DOKUNMAMA.


Nasıl mutlu oldum anlatamam, uzun zaman olmuştu sabah sabah rahat bi uyku uyumayalı. Hakikatende ben uyanana kadar herşeyi başarmış, rahat rahat oyun oynuyordunuz. kadar eğleniyordunuz ki kahkahalarınız aşağıya kadar gelince dayanamadım bende hemen kalktım.


Mutfağa girer girmez mama tasının bulaşıklıkta TERTEMİZ olduğunu görünce şaşırdım hemen sordum " sen neyde mama yaptın?" diye. Baban da " YEDİĞİ KAPTA " demezmi . Nasıl yani oldum cam bi kasede nasıl pişirdi bu adam diye. Hemen açıklık getirdi babacığın "PİŞİRMEDİMKİ KAYNAR SUYLA KARIŞTIRDIM". İnanamadım ufaklık, nasıl yedin sen bu mamayı? ( bu arada maman pirinç unu ve yulaf unu pişirilerek hazırlanıyor. Sadece yumurta, pekmez ve mama onun içine karıştırılıyor)

Çok şaşırdım ama acayipte güldüm sen çiğ çiğ yaptın kahvaltını yani. Ama olsun unutmam bu jesti. Sizi çok ama çok seviyorum..

Hiç yorum yok: