Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

3 Nisan 2012 Salı

İYİKİ DOĞDUN ANNEM.



ANNEDİR YÜREĞİ FAZLA DAYANAMAZ
HERKES BIKSA BENDEN ANNEM BANA DOYMAZ
ÖPER OKŞAR BENİ AVUTUR KALBİNDE
ANNEM BURDA OLSUN BANA BİŞEY OLMAZ
HERGÜN BAKAR BANA KUSURUMU GÖRMEZ
GÜNLER GECE OLSA O IŞIĞI SÖNMEZ
ELLERİM BÜYÜDÜ AVUÇLARINDA
BİR TEK ANNEM OLSUN BANA BİŞEY OLMAZ....

Bu şarkıyı ilk reklamlarda duyduğumda nasıl ağlamıştım, özellikle evlendikten sonra ANNE şarkılarına hiç dayanamıyorum sürekli anneciğimi özlüyorum. Duyanda ayrı şehirlerdeyiz sanır, aksine 10dk arayla oturuyoruz ama olsun ANNEM BAŞKA, BAMBAŞKA BU HAYATTA.

Bugün annemin doğum günü, iyiki doğdu, iyiki benim annem oldu. Herkesin annesi kendine başkadır ya benim annemde öyle hatta bambaşka...

Öyle çok seviyorum diyemem ben anneme, bilmiyorum nedendir, seviyorum, özür dilerim kelimeleri benim ağzımdan çok az duyulur. Anneme duyduğum sevgiyi bu hayatta hiçbirşeyle kıyaslamam mümkün değil. Bazen ona bişey olursa ben naparım diye aklımdan geçirecek olurum o zaman bile gözyaşlarım sel olur hemen kovarım düşünceyi. Sanki ona hiçbişey olmayacak gibi....

Anneciğim, canım annem, seni çok seviyorum. Bu hayattaki en büyük şansım senin çocuğun olarak dünyaya gelmek. 30 yaşındayım ama hala senin küçük kızınım.

Demir, anne-babadan sonra ananne dedi, sen nasıl buna mutlu olduysan ben daha çok. O bile daha yaşına girmeden anladı senin ne kadar muhteşem olduğunu.

İYİKİ DOĞDUN ANNEM, İYİKİ DOĞDUN. ALLAH SENİ BİZİM BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN. ÖMRÜNE ÖMÜR KATSIN. SENİ ÇOK SEVİYORUM. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.

Hiç yorum yok: