Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

5 Nisan 2012 Perşembe

Smile Kids Gym








Pazar sabah 10'da gittik Smile Kids Gym'e. Deneme dersi için gittik, eğer beğenirsem her hafta götürecektim seni. Açıkçası çok beğenmedim, gerçi yetkililerin söylediğine göre bir anlaşmazlık olmuş, tüm randevular, deneme dersleri, indirimden alanlar falan aynı saate YANLIŞLIKLA denk gelmiş. Toplamda 14 çocuk vardı bide anneleri, babaları kalabalık fenaydı yani. Valla ben içerde ne yapıldı, nasıl bir yerdi falan hiç bişey anlamadım. Sanki lunaparka götürmüşüm seni gibi hissettim. İçerisi hınca hınçtı.
Rüzgar ve Efe'de vardı. Ateş hasta olduğu için gelememişti:((
Normalde dersler 5 kişilikmiş, biz zaten 4 kişilik bir grup olduğumuz için seni götüreceğim ama şimdi değil, nisan yada mayıs sonu gibi.
Şimdi gelelim bebek sporuna, bir kere sen ortamı çok sevdin, sevinçten çığlık çığlıga oldun ama ORTAK yapılan aktiviteye katılmadın. Kendi halinde takılmayı tercih ettin, baban peşinde sen önde tüm oyuncakları tek tek karıştırdın.
Bebek spor aletlerinin olduğu yer vardı tamamen orda yanlız takıldın:))
Sadece 1 kere hocanın yanına götürebildik seni, kollarından tutunarak astı seni, yaptın sevdinde. Hatta hoca dediki "bu yaştaki bir bebek asla kollarından güç almaz, demir alıyo maşşalh çok kuvvetli ". Tabi baban bir sporcu olarak mest oldu bu sözlere.
Yani eğlence olarak fena değildi, ama dedimya kalabalıktan hiçbişey anlamadım, bide sen biraz küçük kaçtın oraya. Ama baban kesin götürelim dedi. Nisan sonu başlıycaz... TABİ 5 KİŞİLİK GRUBA..

Hiç yorum yok: