Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Nisan 2013 Salı

Kendi Kendine Yiyosun..

Bir yaşını doldurduğundan bu yana çatalla ve elle yenebilecek herşeyi zaten kendi başına yiyodun ufaklık, sadece kaşık kullanmıyordun, açıkçası bende aman çok dökülüyor diye vermiyordum da. Ama yaklaşık 1.5 ay öncesinde tuturdun gene kendim yiyeceğim diye, bende kaşığı verdim eline, yarısı yerde, dörtte biri üstünde, dörtte biride midende olacak şekilde yemeye başladın. Tabi bu arada elli kere üst değiştiriyoruz çünkü sen üstün kirlendimi çıldırıyosun çıkart diye.

Ama artık daha da rahatız çünkü sen artık kaşıkla da olsa kendin yiyosun asla bana yedirtmiyosun. evet temizlik açısından bazen işkence olabiliyor ama yemeklerde ve sofrada müthiş rahatlık..

Yanlız bu kendin yeme işinde nedense çabuk doyuyosun, ben yedirsem mesela 20 kaşık yersen, kendin 10 kaşıkta bitiriyosun doydum diye, ben yedirsem 3 köfte yiyeceksen, kendin yediğinde 1 tane de bırakıyosun. Önceleri panikledim çocuk doymuyor diye ama, internetten araştırdım, Alev'e sordum, tecrübesine inandığım annelere danıştım ve evet bizim yaptığımız doğruymuş, kendin ye de ne kadar yersen ye imiş..

Çocuk doymasa zaten masadan kalkmazmış, işte teoride herşeyi ne kadar bilsende pratikte öyle kolay olmuyor, annesin nihayetinde ve çocuk yemedimi takıyosun:)) Ama korkma aştım artık..

Hiç yorum yok: