Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Nisan 2013 Salı

Oyun Mekanları

Önceden fazlasıyla gittiğimiz oyun gruplarına baya bi ara vermiştim, tabi nedenlerim vardı, herşeyden önce gittiğimiz oyun gruplarına öncelikle kişi sayısı çok azdı bir yada iki çocuk oluyordu, onlar da ortaya koyan oyuncaklarla oynuyorlardı, evde olduğu gibi, ve beraber oynama yaşına henüz gelmediğiniz içinde tek başına oynuyor belli bi zaman sonra anneye sarıyodun. Yani dediğim gibi evdeki durumdan hiçbir farkı yoktu, ayrıca bizim oturduğumuz semtte bir tane falan vardı, onuda gittik gördük, son derece sağlıksz, içerde sigara içilen, ayrıca betonun üstünde oynatılan bi yerdi hemen vazgeçtim, bize uzak bi semtte ÇAYYOLUNDA vardı, oraya gidiyoduk bi ara eee baktım zaten doğduğundan beri arkadaşların olanlarşa gidiyoruz, o zaman dedik mekana ne gerek var bunlar zaten hep beraber oynar, Smile Kids diye bi jimnastikçiye götürdüm o zamanda yaşın çok çok ufak gelmişti....

Durul Gence müzik okuluna gittik, orada da sabah saat 9'da başladığı için ders, sen dahil bütün çocuklar biraz mızmız oluyordunuz, içeri girmekte, zaorlandık, dışarı çıkmakta zorlandık, aletleri sırayla verdiler, siz daha beklemeyi bilmediğiniz için ağlamalar falan eee biraz erken saat size pek olmadı, erteledik, ama gene gidicez...

İşin özü hepsine gittik, sen de bende çok şey öğrendik, herşeyden önemlisi SOSYALLEŞTİK...

AVM içlerindeki oyun parkularının hepsine gittik, sen biraz hastalık geçirince onuda durdurmuştuk, Yine başladık, hava kötüyse mutlaka gidiyoruz beraber. zaten 3 yaş altını veli olmadan almadıkları için beraber giriyoruz. Yanlız geçen gün 365 AVM deki oyun parkuruna gittik gene HAFTAİÇİ, oradaki kız dedi, sizin girmenize gerek yok, ben önce tedirgin oldum anne der falan dedim, siz şurda oturun görünmeyin güzelce oynar dedi. Yaptım dediğini, hakkatende çok güzel oynadın, arasıra anne dedin, ben görünmedim sonra tekrar oynadın, susadığında ablanın yanına gittin, tabi sen NÜÜ dediğin için suya kız anlamadı, ben göründüm sana suyunu verdim, tabi beni görünce hemen çıkmak istedin, çıkardım. Ama çok hoşuma gitti, yanlız oynaman, iki gün sonra tekrar götürdüm, bu sefer sen güle oynaya girdin, ee daha tecrübeliydin tabi, hiç anne demedin. Sana itiraf ediyim aşkım, ben senden daha panikdim tamam sen parktada kendi başına oynuyosun, ordada bana gelme diyosun ama burası biraz farklı tabi, nede olsa kapalı mekan, ama hiçbiryere bırakıp gidemedim, ordan sinsi sinsi seni gözetledim hep:))

Hafta içi eğer hava kapalıysa mutlaka götürüyorum seni, tabi burda da rahatsız olduğum şeyler oldu ama napalım artık heryer aynı, anneler babalar ağzı burnu akan, öksüren çocuğu da getiriyorlar ki delirmemek elde değil, gerçi bi arkadaşım kreş gibi düşün, kreştede aynı şey oluyor dedi. Gerçi ben hala hafta içi götürüyorum, bakıyorum hasta çocuk var vermiyorum ama napalım bunada alışıcaz, doğru kreşte napıcaz o zaman....

İşte böyle ufaklık, hep beraber oynadığımız yerlerde şimdi ben olmadan kendi başına oynuyor olman acayip mutlu ediyor beni, büyümüş benim oğlum, erkek olmuş....



Hiç yorum yok: