Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Nisan 2013 Salı

Kendin Seçiyosun

Çok uzun zamandır evden çıkarken sana 2 tane ayakkabı gösteriyorum "Demir bunu mu yoksa bunu mu giyeceksin diye" sende hemen birini seçip "MUNU" diyodun. Baktım ayakkabıdan sonra montunuda kendin seçmeye başladın, montlarının asılı durduğu yere bakıp "munu" diyosun. Bazen çok uyumsuz olsa da hemen tamam deyip giydiriyorum çok hoşuna gidiyor. Mağazaya girdiğimizde de ne alacaksak sana kendin karar vermeye başladın, Anne, Baba MUNU diyosun onu alıyoruz hemen.

Tabi artık sen kendini aşmaya başladın, artık dışarı çıkıcaz aşkım diyorum, gardronuna gidiyosun, pufun üstüne çıkıyosun ve pantolununu ve üstüne giyeceğini kendin seçip MUNU diyosun. Çoğu zaman uyumsuz seçiyosun ama olsun napalım seçtin diye giydiriyorum, bide bi kıyafete taktıysan takıyosun eğer kirlide değil, gardrıpta duruyosa tutturuyosun MUNU diye aynı şeyleri seçip giyiyosun.

Akşamlarıda pijama çekmecesini açıp, pijamını seçip MUNU diyosun gene senin istediğin oluyor.

Annelik, babalık o kadar tuhaf bi duygu ki ufaklık, sen böyle kendin seçtikçe bizde acayip gurur oluyor, büyüdüğünü görüp her seferinde babanla çok gülüyoruz... Canım oğlum benim, canımın tamamı...

Hiç yorum yok: