Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

28 Ocak 2015 Çarşamba

KREŞ HAKKINDA 2

İngilizce öğretmeni gittikten sonra, yerine okulun en kıdemli hocalarından, Joker öğretmen olan NERMİN öğretmen geldi. Ama bunun geçici bir süre olduğunu, ingilizce öğretmeni gelir gelmez, NERMİN öğretmenin yerine döneceğini söylediler. Tamam dedik, mutlu olduk. Aradan tam üç ay geçti. Sen mutlu bir şekilde gitmeye devam ediyorsun falan, fakat evde NAZLI ismini duyar oluyorum. Herhalde diyorum, özge ile karıştırıyor, yada okula yeni biri falan başladı diye düşünüyorum. Çünkü okul bir öğretmen alsa, mutlaka bize haber verir diyorum. Allah'tan tam 2 hafta sonra Senin grubunun toplantısı vardı, gittik, her şeyi konuştuk falan. Sıra öğretmenlere geldi, baktım Neslihan'ın yanında bir kız var. Kendini tanıt dediler. Sedef Kozaların İngilizce öğretmeniyim dedi. Başımdan aşağıya kaynar sular döküldü resmen, iki haftadır başka bir ingilizce öğretmeni geliyor ve hiçbir şekilde velilere haber verilmemiş. Tabi biz veliler hemen tepkimizi dile getirdik. Dedim, çocuk dışarıda öğretmenim diye kızın yanına gitse, çekerim hemen çünkü tanımıyorum, duruma bakın. Okul yönetimi, bugünü bekledikleri için haber vermediklerini, zaten 15 gündür NERMİN öğretmenle derse girdiğini söyledi. Dedim bir gün bile olsa, ben çocuğum kiminle kesinlikle bilmek isterim. Onlar da gene kendince sebeplerini söylediler, öğretmenin çok güzel bir enerjisi vardı. Açıkçası tolere etiik diyebilirim. Ama bir daha mutlaka bize haber vermeleri konusunda ki kararlılığımızı da gösterdik.

Gelelim, İngilizce Öğretmenin Nazlı'ya. Enerjisi yüksek, çocuklarla arası çok iyi, iletişimi, gülüşü, konuşma tarzı çok iyi bir kız. Dediğim gibi eğitimi ben en son noktada ilgilendiriyor. Eğitimi çok iyi diye, diyalogları da çok iyi olacak diye bir kavram yok nasılsa.. Ama çok güzel adapte oldu, ayrıca sen eve sürekli bir şeyleri keyifle öğrenerek geliyorsun. Öğretmeni mi seviyorum diyorsun. Bence tek kelimeyle harika oldu.

Hiç yorum yok: