Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Kasım 2012 Çarşamba

21. Ay Kontrolü

21. ay kontrolün için gittik geçen gün Alev'e. Gene ben sorularımı sormadan aydınlattı beni. Bugünlerde müthiş bi yeme sorunumuz vardı, gerçi 4 tane dişi aynı anda çıkarırken tabiki olacaktı ama anne yüreği işte yemeden olmaz diyor napıyım:))

** 30 aya kadar açlık grevine girerler sakın üzülme dedi. Bari şunu yesin, bari bunu yesin sakın yapma diye uyardı. SEN BİLİRSİN diyceksin, gerekirse aç kalacak dedi.

**abur cubura çok düşerler, meyve, et, süt, pilav ve makarna yerler. Sebzeden çok soğurlar dedi. abur cubur zaten çok vermem, gerektiği kadarını yemeklerden sonra veririm. Evet sebzeden bi nebze soğudun ufaklık:(

**Aktiviteler nasıl gidiyor dedi. Anlattım gittiğimiz kursları yeni bi tane önerdi. ben hiç duymamıştım. Bu hafta ona götürmeyi düşünüyorum seni. Bi araştırıyım, onuda yazıcam...

**Çok fazla titizliğe düşerler, sürekli ellerine, üstüne başına bakarlar eğer kirlenmişse hiç hoşlanmazlar dedi.

**Nedensiz korkuları olur, sinekten, böcekten, ondan bundan. Sakın üstüne gitme, korkacak bişey yok deme, gülme, eleştirme, bak ben korkmuyorum elime alıyorum gibi saçma sapan bişey yapma. Zamanla geçer dedi.

**Çıplaklıklarına bayılırlar, kendilerine aşık olurlar, kendilerini çok beğenirler. Bırak çıplak kalsın biraz dedi.

**10'a kadar saymayı öğret dedi.

**Zıt kavramları öğretmeye başla dedi.

**Trafik lamnasını göster, kırmızı da DUR, yeşilde GEÇ olduğunu bilsin dedi.

**hafıza kartları al dedi. ( mothercare)

**oyuncak meyveler al dedi. (mothercare) mıknatıslı, onları kessin dedi.

**Patates kafa al dedi.

**İkili puzzule kartları al yanlız 4 tane koy önüne, yapamazsa kendşne güveni gider dedi.

**BENİM dönemi başlıycak dedi. Herşeye BENİM DİYCEK hazırlıklı ol dedi.

**Takıntılı olucak, saçma sapan şeylere takılırlar, çok üstüne düşme 30 aya kadar geçer dedi.

**aquadoodle yazı tahtası al dedi, çok sevicek.

**üçüz dönemi başlıyor, anne, baba, demir sürekli söyler çok hoşuna gider dedi. Biriniz bi yere gidecekseniz, mutlaka ona söyleyin sakın kaçmayın dedi.

Güzel bilgiler aldım gene, aslında çoğu şeyi zaten en başından beri uyguluyoruz ailecek. Ama özellikle şu yeme konusu bazen sorun olabiliyor işte. Dedimya anneyim ben, napıyım ye istiyorum işte..

 

Hiç yorum yok: