Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Kasım 2012 Çarşamba

İSHAL VE BRONŞİT

Antalya dönüşümüzden hemen sonra ishal oldun. Günde 8 kere falan yaptın ama enteresan bi ishaldi, ertesi güne geçti. İlk gün baya korktum, hiçbirşey yemiyodun ama genede ishal vardı. yatmadan bi doz REFLOR verdim. ertesi gün baktım kesilmiş bi daha vermedim.

3 gün geçmediki devamlı hapşırmaya başladın ama burun akıntısı yok, halsizlik var sadece, kafanı koyup uyumak istiyosun sürekli. Ertesi gün sabah ateş ve ishal başlayınca aldım sağlık ocağına götürdüm ( hastanelerde yaşadığımız problemlerden ötürü bide bunu deniyim dedim). doktor NORMAL DEDİ SALGIN VAR!!! Antibiyotik ve PETİTUS şurup verdi. antibiyotiğide şurubuda  kullanmadım. ( Antibiyotik kullanacaksam KAR-ZARAR yaparım Zarardaysak veririm) o gün ishalin için patates püresi, yoğurt, patates çorbası, pilav verdim. eee bu kadar katı besinden tabi gene kesildi ishal. Ateşini eve gelince sık sık üstünü değiştirerek düşürdüm, bu sefer öyle çok zorlanmadım, Allahtan 38de kaldı.

Ertesi gün güne öksürükle başladık, biraz şiddetliydi. Sabah akşam ıhlamur verdim. Bol ekmekli çorba dışında katı bişey vermedim. Zaten sürekli halsizdin, uyumak istiyodun uyudun. Baktım öksürük çok şiddetli yarım ölçek günde 3 kere şurup verdim. Gece hiç uyumadın. Zaten tesadüf Alev'de de randevumuz vardı. Oda bronşit olabilir dikkat et diyince. VENTOLİN BUHAR verdim 3 gün hemen açıldı bronşların, rahatladın.

Hiç yorum yok: