Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Kasım 2012 Çarşamba

Gezdik-Gezdik-Gezdik

Bu sene ne kadarda tatil yapmışız seninle ufaklık, yazdıklarımda oldu yazamadıklarımda. Mesela KEŞAN seyahatimiz vardı, Esin teyzenle, Doğanın yanına gittik bir hafta geçirdik, bizi ne kadar güzel ağırladılar, Fatih sana babanı hiç aratmadı, ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Doğayla beraber aynı evde olmak sana çok iyi geldi, aynı evde iki bebek resmen birbirinizi büyüttünüz. Harika bir haftaydı. Resimlerde bi sıkıntı olduğu için bunca zaman yazmayı beklettim ama hala sıkıntı çözülmeyince atlamak istemedim.

Yaz tatilinin hemen arkasından Erdeğe gittik, SİBEL-BAŞAR-NUR'la. Babalar bizi bıraktılar, bide almaya geldiler. Başar'a hayranlığın belli zaten, tüm tatil boyunca Başar naptıysa sende öyle yaptın. Başar yatarsa yatarım, yerse yerim, içerse içerim. Başar hep sana uydu. Abilik bu kadar yapılır zaten. Denizden neredeyse hiç ama hiç çıkmadın. 1 hafta boyunca her gece dışarı çıktık, benim güzel oğlum pusetinde uyududa, annesi rahatça gezdi...Ama baban bizi almaya geldiğinde mutluktan ağladığını hiç unutumam. Nur teyzen harika fotoğraflarını çekti. Bekliyorum hala alınca, eklerim artık..

Ananne, Dede, Gogo ve biz Eskişehir'e gittik. ebru teyzenin düğünü için. 2 gün içindi ama doya doya eğlendik. Dedenle, anannenle ve Gogoyla harika vakit geçirdin. Dedeni o kadar koşturdunki adamcağız arabaya bindiğimizin 3. saniyesi uyuyakaldı:))

Bayramda, tabi bide evlilik yıldönümümüz için Antalya'ya gittik. Çok kalabalıktık, baban bana " sen zaten 7/24 Demir'lesin. Sen tatilini yap, benim tatilimde OĞLUM dedi. Ben kendimi ŞARAP-KAĞIT VE UYKU üçlüsüne adadım resmen. Kendi kendime uyandım ki bu benim için 30 aydır hayal olan bişeydi. Sen babana duydun ufaklık, sabahları kalkınca, baban seni gezintiye çıkradı, kedileri beslediniz, baba-oğul başbaşa kahvaltı yaptınız, hele havuz keyfiniz tam bir eğlenceydi. Golf oynamaya bayılıyosun ama topu delik yerine havuza atarak:)) Arkadaşarımız seninle çok ilgilendi, ama sen zaten kendinle zorla ilgilendirttiğin için:)) yemek bitince Demir masada ne kadar erkek varsa hepsini adıyla çağırıp kaldırıyosun, BASKET oynamaya. Eeee makinenin rekorunu kırıp, yeni rekorda yaptınız hani:)) Babanla uyudun, babanla kalktın...Hepimiz için harika bir tatildi.

Hep böyle TATİL TADINDA günler yaşayalım ufaklık:))

Hiç yorum yok: