Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Kasım 2012 Çarşamba

Teşekkür Ederim..

26 Ekim Evlilik yıldönümümüz....

Bundan 5 yıl önce evlilik teklifini kabul eden o kız, bugün hala eşin olarak seni deliler gibi seviyor... Harika bir eş, harika bir baba olduğun için sana TEŞEKKÜR EDERİM.

Çoğu zaman zıt görüşlere sahip olsakta, temelinde evimiz, yuvamız, huzurumuz için olaylara sadece farklı yerlerden bakıp, ikimizinde aslında varmak istediği nokta aynı oldu. Tartışmayı bildiğin için, benimle MUTLU olmak için verdiğin mücadeleye TEŞEKKÜR EDERİM..

Senden bi çocuk sahibi olmak, bu hayatta bana verebileceğin en güzel hediyeydi. Çocugumun babası olduğun için TEŞEKKÜR EDERİM.

5 sene boyunca, centilmenliğinden, romantizminden, saygından, sevginden en önemlisi AŞKINDAN herhangi bir eksilme olmadığı için TEŞEKKÜR EDERİM.

Hiçbir özel günü ( ben unutsam bile) asla unutmadığın, ve en özeli olsun diye çabaladığın için TEŞEKKÜR EDERİM.

Kendimi mutsuz hissettiğim zamanlarda, yanımda olduğun, ve her zaman olacağını hissettirdiğin için TEŞEKKÜR EDERİM.

Hamileliğimde, doğumdan sonraki dönemimde BANA DÜNYANIN EN GÜZEL KADINI OLDUĞUMU hissettirdiğin için TEŞEKKÜR EDERİM.

Sıkıntılarımı senin paylaşabildiğim için TEŞEKKÜR EDERİM.

Aileni herşeyin üstünde tuttuğun için TEŞEKKÜR EDERİM.,

Adı "BABA" değilde, gerçekten BABA olduğun için TEŞEKKÜR EDERİM.

Kendinden önce beni ve Demir'i düşündüğün için TEŞEKKÜR EDERİM.

Hayattaki herkese ve herşeye karşı ARKAMDA DAĞ GİBİ DURDUĞUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

Seni seviyorum kocacım, kısacası hayatıma girdiğin ve beni sevdiğin için TEŞEKKÜR EDERİM. NİCE YILLARA....

 

Hiç yorum yok: