Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

27 Ocak 2013 Pazar

En Güzel Hediye

Bir anneye verilecek en güzel hediye bence UYKUDUR. Dün akşam babana dedim ki yarın sabah kendi kendime kalksam ne güzel olur ( yaklaşık 3 sene oldu, hamileliğimden beri kendi kendime kalkmadım) Tabiki dedi. Sabah biz oğlumla başbaşa vakit geçiririz sen uyu. Havalara uçtum anlatamam sevincimi. Sabah gözümü bi açtım sen bana "anne" diyosun, baban hemen dedi ki; anneyi uyandırmayalım oğlum, gel biz yukarı çıkalım. Sana bi sarılıp öptüm ve ben güüppp uykuya devam:))
Sonra bir bağrış çağrışa şöyle bi gözümü açtım, baktım didişiyosunuz olsun dedim, gene güüpp uykuya:))
Sonra acayip bi gürültüye uyandım, bi baktım elektrik süpürgesini çalıştırmışsınız , amannn dedim evimin erkekleri temizlik yapıyor, hoooppp gene uykuya:))
Veeee biraz zaman sonra 3 sene sonra ilk kez, kendi kendime uyandım, saate bi baktım 10.30. inanamadım:))
yukarı bi çıktım, herkes kahvaltısını yapmış, ortalık toplanmış ve hatta ve hatta meyve sıkma makinesi bile yıkanıp yerine koymuş. Nasıl keyiflendim, nasıl mutlu oldum. Hemen kendi kahvaltımı hazırlayıp, bende keyifli bir pazar kahvaltısı yaptım. Sonra saat 12.30 olduğunda bu sefer siz yatmaya gittiniz. Tam 3.5 saat uyudunuz, bende resmen yayıldım evin içinde..

Veee bana göre geçirdiğim en güzel pazarların başında geldi bugün. Heleki kendi kendine uyanma hediyesi, beni altınlara boğsanız bile bu kadar mutlu etmezdi ufaklık.

Sizi seviyorum evimin erkekleri, bu harika pazar için TEŞEKKÜR EDERİM...

Hiç yorum yok: