Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

17 Ocak 2013 Perşembe

UYKU EĞİTİMİ

Neymiş efendim herşeyiN bir sırası varmış. Zaten zamanı gelince çocuk kendisi istermiş. Alerjik durumundan ötürü geceleri her zaman kalkan bi çocuk oldun ufaklık. O yüzden bi türlü uyku eğitmini verememiştim sana. Bu arada herkesde de uyuma stilin farklıydı. Benim kucağımda oturarak, baban ayakta yürüyerek, dede ve gogonun kucağında ninniyle, babannen yanına yatarak hep uyudun. Yatağına koyup uyuyacağın günleri dört gözle bekliyordum...

Hatta bir ara geceleri bizim yanımıza gelmektede tutturdun, ama biz seni hiç üzmedik, ne zaman istesen aldık, öpe koklaya beraber yattık, ama bi baktık sen bundan da sıkıldın, rahat edemedin.

Taki birgün geldi ve benim oğlum yatağında kendi uyumak istedi. Artık öyle kucak mucak kendin istemedin. Yani neymiş eğitim verilmez, çocuk isterse zaten kendi kendini EĞİTİRMİŞ:))

Aferin benim akıl küpüme...

Hiç yorum yok: