Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

19 Ocak 2012 Perşembe

Anne- Baba mı? Karı-koca mı?

Geçen gün Blogcu Annede bi yazı okudum gene. Yazıyı buradan okursun ufaklık ilerde. Yazının başlığı MUTLU EVLİLİĞİN YOLU: İLETİŞİM, UYUM VE SAYGI.. Başlığı okur okumaz hemen ilgimi çekti. Evlilik ile ilgili yazılar her zaman ilgimi çekmiştir, çünkü bana ayna görevi görürler. Dikkatle okurum yazıyı varsa yapmadığım bişey hemen dikkate alırım, yoksada kendimi severim işte :)))

Yazıyı okur okumaz hemen babana mail attım, onunda okumasını çok istedim. Baban yazıyı hemen okumuş ve çok beğenmiş, hatta bana karşı daha dikkatli olmaya başladığını, yazıda ne kadarda doğru şeylerden bahsettiğini söyledi. Çok sevindim çünkü Allah'tan gelişime açık biriyle evliyim.

Aslına bakarsan bende yazıyı okur okumaz kendimde çok fazla hata buldum ufaklık, tabii evleneli 5 sene olduğu için, bazen farkında olmadan da bu tür şeyleri unuttuğumuz oluyor maalesef. Ama hemen dikkate aldım tabi, bende babana karşı daha dikkatliyim artık.

Bu arada dikkatliyiz derken, unuttuğumuz kavramları tekrar hatırladık demek daha doğru olur. (Zaten evliliğimizde bazı prensiplerimiz vardır onları asla çiğnemeyiz) Böyle hatırlatmalar ara sıra iyi olur ama :))

Bak ufaklık, sen hayatımıza girdikten sonra baban ve bende tamamen kendi yaşantımızı yani bi karı-koca olduğumuzu unutmuş sadece anne-baba olarak yaşıyoduk. Ama dünkü yazıda farkettik ki bu aslında bize, evliliğimize ve ilerde sana da zararlı olabilecek bi durum. İkimizde hemen kendimize geldik, ve bundan sonra anne- baba olmaktan önce karı-koca omaya devam etmeye karar verdik. Bundan sonra istediğimiz, ertelediğimiz şeyleri yapmaya daha fazla gayret göstereceğiz.

Mesela sinemaya gitmek, başbaşa yemek yemek, gece dışarı çıkmak gibi... Seni 2 saat bile olsa yanlız bırakmayı hiç beceremiyoruz ama bizimde biraz deşarj olmaya hakkımız var dimi? Şimdi sen diyceksin ENGELLEYEN Mİ VAR ? Evet haklısın, bu alıştırmayla alakalı.. Alıştırma turlarımız en kısa zamanda başlayacak haberin olsun..

Bu yazıda şunuda öğrendimki BİRİNCİLİK KAVRAMI artık hayatımızdan çıkıcak, kimin haklı, kimin daha çok bildiği, kimin ne söylediğinin artık bi önemi yok. Önmeli olan fikirlerimizi olduğu gibi kabul edeceğiz ve asla BEN BİLİYORUM demeyeceğiz.

İnsanın hayatında vardır ya bi şey okursun düşüncelerin değişir. Ha işte aynen öyle oldu benim için ve baban için. Biz artık daha çok gayret etmeye karar verdik ufaklık.

Bu arada buradan sakın anlaşamadığımızı falan çıkartma biz hala birbirini çok seven, evliliğine son derece önem veren insanlarız ama tabiki arada sırada iletişimsizlik olur bunuda unutma. Olmasıda iyi olur, buda bizi fazlasıyla geliştirir ve birbirimize bağlar bunu HİÇ UNUTMA...

Ama sen hayatımıza girdikten sonra anlaşmak bizim için daha önem kazandı çünkü ikimizde senin anne ve babayla AYNI EVDE büyümeni çok arzu ediyoruz. Aile olmayı çok seviyoruz ve bunu hayatımızda birinci sıraya koyuyoruz ve bunu korumak için elimizden ne geliyorsa hatta daha fazlasını da yaparız ufaklık...

Hiç yorum yok: