Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

2 Ocak 2012 Pazartesi

İlk Yılbaşın ( 2012)







































Ufaklık, aslında ilk yılbaşın değil bu yıl. Geçen sene sen karnımdayken de beraber kutlamıştık. Bu hayattaki ilk yeni yılın olduğu için tüm ailenle beraber ol istedik babanla. ( arkadaşlarımızla plan yapacaktık evimizde ama senin için böylesinin daha güzel olacağına karar verdik) Yılbaşı hazırlığımız bizim için taa 1 hafta öncesinden başladı bebeğim. Anannen ve babannenle beraber senin hediyelerini aldık, deden sen çok istediğin için sana harika bir çam ağacı aldı. Hep beraber tüm aile ağacımızı süsledik. Amcan o gece bizimle olamayacağı için önceden geldi, seninle oynadı, seni sevdi. Dayın da o gece bizimle olamayacağı için hediyelerini daha önceden verdi, seni bol bol sevdi öyle gitti. Eeee napalım onlar artık kız arkadaşlarıyla oldular o gece:)) Babana o çok sevdiği ayakabıyı aldık yılbaşı hediyesi olarak, bu arada gerçekten ortak aldık seninle. Sen kumbarandan katkıda bulundun:))


Noel baba kostümü giydirmek istedim ama, Ankara'yı resmen talan ettim. Her yerde var ama ya bedeni kalmamış, yada içi naylon neyse en sonunda taa 1 haftanın sonunda tam istediğim gibi bir kostüm nihayet buldum. Bu arada benim için özel günler çok önemli bebeğim. Özelliklede sen ilk defa kutlayacaksan. Bu yüzden herşey çok güzel olsun istedim. Sana yeni yıl hediyesi olarakta annen kırmızılı, beyazlı çok şirin bir pijama takımı aldı o gece giymen için. ( don giyemediğin için pijamayla idare et :) )


Biz cumadan gittik dedelere seninle doyasıya vakit geçirsinler diye. Yılbaşı günü öğlen babayla dede erkenden eve geldiler. Hep beraber son alışverişimizi yapmak için 365 e gittik. Bilet almayı unuttuğumuz için hemen sana son dakika bi bilet çektirdik. Biletçide de zaten 10 tabe bilet kalmıştı. Baban sana yeni yıl hediyesi almak istedi, uzaktan kumandalı araba yada helikopter alacakmış ama sana !!!! Annen hemen duruma el koydu ve sana çok şeker TAM SANA GÖRE ASLA BÜYÜKLERE UYGUN OLMAYAN uzaktan kumandalı araba aldırdı. VEE inanılmaz ama sen kumandayla arabayı sürüyosun.Hemde o küçük ellerinle bebeğim. Biz sana hediye ararken ufaklık, sen dedenle beraber trene bindin. Nasıl heyecanlanmışsın deden anlattı, hatta diğer çocukları beklerken bile sinirlenmişsin hemen sürsün diye. Zaten artık ne zaman AVM ye gitsek trene binmeden gelemiyoruz sen acayip seviyosun.


Yılbaşı gecemiz hep beraber yemek yerken başladı ufaklık, sen masada bizimle tam koca bir tabak yemeğini yedin. Sohbet muhabbet seninde hoşuna gitti tabii. Ama gözün hep, yılbaşı ağacında ve altındaki hediyelerdeydi açıkçası.

Yemekten hemen sonra seninle beraber hediyelerini açtık ufaklık, sen hepsini itinayla yırttın ama. Harika hediyeler geldi sana, hepsi de sana çok ama çok yakıştı. Amcanla babannen sana İLK ARABAM almılar. Allah'ım nasıl güzel sürüyosun anlatamam. Çok hoşuna gitti, ayakta sürmeyi bırakıp, hemen üstüne oturdun ve ayaklarınla itmeye çalıştın. Hepimiz şok olduk, daha o kadar küçüksünki nasıl yaptın bebeğim?


Dedeye sürekli DEDE dedin. Bide yeni kelimen NÜÜÜÜ var. Herşeyi ama herşeyi nüüüü diyerek yaptırıyosun, işin enteresanı anlıyoruz valla ne istediğini.

Artık yatma vakti geldiğinde ( ki bu bu geceye özel biraz gecikti) biraz ısrarcı oldun yatmamak için ama yorgunluğun buna müsadee etmedi ve sen uyudun bebeğim. Bu arada sen artık park yatakta yatmıyosun, YATAMIYOSUN. Benim gibi o kadar deli yatıyosun ki park yatak sana küçük geliyor. O yüzden 3 tane tek kişilik yatağı yan yana koyduk ve hep beraber yattık bebeğim.


Senden sonra gecemiz biraz daha dinginleşti bebeğim. Ama sohbetlerimiz hep senin üstüneydi deden, anannen, babannen, teyzannen sürekli PEK TATLI diyerek kendi kendilerine arkandan sevip durdular. Yeni yıla caddede atılan havai fişeklerle ve babana sarılarak girdim bebeğim. Aslında yanına gelecektim ama uykunu bölmek istemedim ama aklımda hep sen olduğun için yine beraber girdik bebeğim. Demir, hep yanımda hep koynumda ol bebeğim.


Gece yattığımızda, sen döndünde durdun uykunda. O kadar enteresandı ki sen tam yatağın sonuna gelmişsin az kalmış düşmene babanla ben aynı anda kan uykumuzdan uyanıp ( o sol tarafında ben sağ tarafında yatıyoduk) seni tuttuk, resmen inanamadık ama içgüdüye bak.


Sabah tüm aile çok keyifli bir kahvaltı yaptık aşkım ( annen sırf sen bizimle beraber, kahvaltıb yap diye tam 15 dkda tüm aileye kendi dört dörtlük kahvaltı hazırladı kendi dahil kimse inanamadı :) )

Sen arabalarınla, balonunla ve şapkalarınla resmen kaldığın yerden devam ettin yılbaşı gecesine. Çok keyifliydin ama o kadar mutluydunki ailenle beraber olmayı çok sevdiğin yüzünden anlaşılıyordu ufaklık.

Artık eve gelme zamanı geldiğinde herkes çok üzüldü, özellikle deden 2 gündür sana öyle alışmıştıki adamcağız bırakamadı seni kapıda.


Yeni yıla mutlu, huzurlu, sağlıklı yanlız biraz da buruk girdik bebeğim. Nazan teyzen, annesini kaybetti. Acısını en derinden paylaştık ailecek. Nazan'a ve tüm ailesine sabırlar dileriz bebeğim.


Aşkım 2010 haziran ayında sana kavuştum ben, o zaman öğrendim karnımda olduğunu ve tam 9 ay besledim, büyüttüm seni içimde: 2011 şubat ailemize resmen varlığımla katıldın bebeğim. ve bugün 2012 ocak tüm ailenin ama tümünün gözbebeği oldun.


Bu yıl hepimize sağlık, mutluluk, huzur, para getirsin bebeğim. Hep beraber bir yıl geçirelim inşallah...

Hiç yorum yok: