Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

30 Kasım 2014 Pazar

ANNE-BABA TATİLİ (2014 EKİM KIBRIS)

Evet ufaklık, babanla bizim için beklenen an gelmiş, tam 4 sene sonra ilk defa tatile çıkmaya karar vermiştik. Ama seni daha önce bir gün bile başka bir yerde bırakmadığımız için  çok tedirgin oldum. Gitmekle gitmemek arasında defalarca bocaladım ama nihayet gitmeye karar verdim.

Öncelikle sana baştan anlatayım bebeğim, babanla ben ne zamandır 1 yada 2 günlüğüne baş başa bir yerlere kaçmak istiyorduk, ama daha önce seni hiç bırakmadığımız için açıkçası cesaret de edemiyorduk. Evet seni anannne, dede ve babanne üçlüsüne bırakacaktık ama olsun gene içimiz rahat etmedi. Ee bu arada geldi çattı bizim evlilik yıl dönümü, ne yapalım ne edelim derken gene bi önceki tayfa ama bu sefer çocuksuz KIBRIS'a gidelim dedik.

ilk işim okulundaki öğretmeninden yardım almak oldu, öğretmenine seni bu zamana kadar hiç bırakmadığımızı, alışkın olmadığını, söyledim. Hatta sizle konuşmadan uçak biletlerini bile almadık, ne diyorsunuz dedim. O müthiş harikalığıyla   öğretmenim benim bile içimi rahatlattı, kuş gibi hafifletti. Dedi ki "Pelin hanım bir çocuğun sürekli bırakılması nasıl psikolojisini kötü yönde etkiliyorsa, hiç bırakılmaması da aynı oranda etkileyecektir. Lütfen gitmeden 4 gün önce ona durumu anlattın ve bir takvim çizelgesi hazırlayın, ben de burada öğle uykularında, okuma sıralarında bu konuyu açarım hiç sıkıntı olmaz lütfen keyfini çıkarın" dedi. Tabi ki çok mutlu oldum. Tam 1 hafta vardı gitmemize ve ben sana her gün yatarken aynı cümleleri kurarak, hatta baban da, sana 3 gün olmayacağımızı söyledik. Gelirken sana harika hediyeler getireceğimizi de söyledik. Bizi ne zaman istesen görüntülü arayacağını da belirttik. Ayrıca 3 günlük senin programını da sana anlattık. Ayrıca ve en önemlisi sana 3 günlük takvim hazırladık. İlk güne ay dede çizdik yatarken bunu boya dedik, ,kinci güne en sevdiğin dinozoru çizdik bunu boya dedik. üçüncü güne de gülen surat çizdik, bunu boya hatta uyumayabilirsin, biz gelicez beraber yatarız hatta sen yarında okula gitmeyeceksin dedik. Kendi evinde kalacağını anlattık, çünkü bi de başka bir yerde kalsan biliyorum çok problem olurdu.Ve sen bizi güle oynaya gönderdin aşkım.

Babanla muhteşem bir tatil geçirdik, ee itiraf edeyim bari çocuksuz tatili de ikimizde özlemişiz. Evet çok özlemişiz ama senin lafının geçmediği bir an bile geçirmedik. Bu arada sana oradan hediye bulamayacağımız için gitmeden 1 hafta boyunca her gün hediyelerini alıp eve saklamıştık, çünkü orada senin istediğin hiç bir şey yoktu:)) Bunun rahatlığı ile de kendimize alışveriş yaptık.

Fakat şunu itiraf etmeliyim ki tatilimizin müthiş geçmesine rağmen, ne zaman seninle telefonda konuşsak kapattıktan sonra çok ağladım, resmen burnumda tüttün. Evet böyle bir kavram varmış, resmen yaşadım.

Üç günün sonunda eve geldiğimiz de, hepimiz birden çıldırdık. Birbirimizi çok özlemişiz ama hepimiz de harika vakit geçirmişiz onu anladım. Sen biz yokken dedenler tarafından şımartılmanın doruk noktasına ulaşmışsın. Hediyeleri görünce zaten kendini kaybettin. Takvimimiz acayip işe yaradı, dediğimiz gibi yapmış bir de bize göstermek için tahtaya asmışsın:))

Ama şunu bil ki ufaklık, devamı en kısa sürede yine olacak çünkü annenle babanın da bazen yalnız kalmaya çok ihtiyacı var:)) Bu arada bak bakalım biz nasıl eğlenmişiz:))














Hiç yorum yok: