Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

19 Kasım 2014 Çarşamba

SİHİRLİ BAHÇE BAŞLAMA (2014 HAZİRAN)

  Biz kararımızı verdikten tam 15 gün sonra sen okula eylül' e kadar YARIM GÜN gelmek üzere başladın. Yaz dönemine geldiği için eğitim TÜRKÇE idi. Fakat kış sezonunda tam güne geçildiğinde bir gün Türkçe, bir gün İngilizce olacaktı.

  Öğretmenin Neslihan Öğretmendi. Daha ilk karşılamamızda ben seminerde iken seni kucaklayan öğretmen olduğunu farkettim. Anlatamam nasıl içim ısındı, gözüm kapalı bir anda güveniverdim işte. Tamda hayalini kurduğum şeyleri hissettim.

  Yarım gün gittiğin için çok fazla bir zorlanma süreci yaşamadık ufaklık, hatta ilk 1 hafta uça uça gittin, sonraki hafta sadece 1 kere ağladın gitmeyeceğim diye, sonraki haftada 1 kere ağladın gitmeyeceğim diye; başka öyle kapılarda falan hiç dram yaşamadık. Ama bunun en büyük etkisi yarım gün gittiğin için, orada uyumadığın için, tam beni özlemeye başladığında zaten öğlen oluyordu ben seni alıyordum doğal olarak kolay bir geçiş oldu bizim için.

 Eylül ayı gelmeden 15 gün önce sana anlatmaya başladım, artık okulda uyuyacağını. EE tabi sende bu süre zarfında hem öğretmenine fazlasıyla ısındın, hemde arkadaşlarına. Öğretmenimizin de dediği gibi ona da kolay bir geçiş yaptık sadece ilk hafta biraz zorlandık ama daha önceden seni hazırladığım için daha rahattın tabi. Bide sana söz verdim ufaklık mutlaka seni her gün aynı saatte alıyorum.Bunu bildiğin içinde rahat bir geçiş oldu. Ama şunu bizi okuyanlara özellikle belirtmek istiyorum ki, senin tek sıkıntın "BENİ ORADA BIRAKMAZSINIZ MUTLAKA ALIRSINIZ" olmuştu. Nedense tam güne geçince 1 hafta hatta 2 hafta her gün sabah aynı şeyi söyledin. Bende çok kararlı bir şeklide her gün sana aynı şeyi söyledim. "SENİ ASLA OKULDA BIRAKMAM, OKULDA ZATEN KİMSE KALMAZ HERKES EVİNE GİDER, AYRICA BEN SENİ HİÇBİR YERDE BIRAKMAM" Böylelikle bu sorunumuzu da halletmiş olduk:))

Hiç yorum yok: