Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Aralık 2011 Cuma

Büyüyosun....

























Zaman mı çabuk geçiyor sen mi çok hızlı büyüyosun... Hergün bir ilk benim için. Sıralaman başlamıştıya koltuktan koltuğa 5 sn de falan geçebiliyosun. Burnumu ıssırıyodun şimdi kopartıyosun, HARİKA araba sürüyosun, müzik çaldığında poponu ve göbeğini sallıyosun. İstemediğin bişey yaparsam beni hemen itekliyosun, baba geldi diyince hiç düşünmeden kapıya koşuyosun, gün içinde babayı özlersen yerdeki resimliğin yanına gidip babanın suratını okşayıp ba-ba diyosun, ennee delll diyosun ( çok kere), kapının arkasına geçip saklanıp oyun yapıyosun, demirin annesi nerdeee diyince tüm hızınla emekleyip beni mutlaka buluyosun. Düz olan yerlerede (duvar- fırın camı, buzdolabı...) dayanıp ayağa kalkabiliyosun ve sıralıyosun. Tv da reklamın başladığı müziğini duyunca nerdeysen tüm işini bırakıp seyretmeye geliyosun, anne hemen tv kapatınca tuhaf tuhaf yüzüme bakıyosun. Tuvalete beraber gidiyoruz, sen kapının önünde benim işimi bitirmemi bekliyosun (kapı açık vaziyette) ve asla ama asla AYRILMIYOSUN ORDAN.


Büyüdüğün için diyaloglarımız bile farklılaştı bebeğim, HAYIR diyorum artık anlayıp bi durup yüzüme bakıyosun sonra bi de ıhhhh geliyo arkadan ama bildiğini okuyosun tabi. ( neyse buda bi gelişme daha önceleri hiç tınlamıyosun)

Masada hep beraber yemek yediğimizde ki bu günde 2 kere oluyo. Eğer babanla ben bişey konuşuyosak KESİNLİKLE İZİN VERMİYOSUN. Seninle konuşmamız gerekiyo yada sana bakarak. Yoksa masada kıyamet kopuyo imkan olsa mam sandalyesinden fırlayıp parçalayacaksın bizi. ( sinirli halin bana çekmiş ve ben buna bayılıyorun)


Acıktığında ma-ma diyosun hemde uzata uzata.

Dedeni artık acayip benimsedin ufaklık, ondaysan eğer hiçkimseye gitmiyorsun. ( baban çok kıskanıyor ama...

Seni seviyorum hemde herşeyinle..

Hiç yorum yok: