Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

26 Aralık 2011 Pazartesi

Haftasonu..













Ya bir türlü yazamadım anca vakit bulabiliyorum. Cumartesi baba eve geldi ya, Allah'ım o nasıl bir sevinçtir öyle. Hemen beni terkettin ama. Oyun arkadaşın tamam baban kabul ediyorum bende ama bu beni terkedeceğin anlamına gelmez ki :))Unutma hep benimlesin!!!


Ankara'ya yeni bir AVM açıldı ufaklık. NATA VEGA diye. Orada çooookkkkkk büyükkk bir akvaryum varmış. Baban çıldırdı mutlaka oraya gidicez diye. Seni de kullanıyo haberin olsun. Sanki kendi değil de sen çok balık seviyosun gibi söylüyo beni ikna etmek için.


Neyse gittik oraya, aman Allah'ım bir buz kütlesi nerdeyse donacaktık ben bu kadar soğuk bir AVM görmedim, madem ısıtması yok açma o zaman dimi. Hemen çıktık hatta kaçtık ordan. Daha sıcak bir yere gittik, bu arada sen arabada uyuyakaldın tam 1 saat sırf senin uykun açılmasın diye ( arabana almaya kalkınca artık hemen uyanıyosun da) Ankara turu yaptık babanla. Benim canım kokoreç çekti sen uyuyunca zaten çok açtım, dolanıp dolanıp durduk ama saat daha erken olduğu için BULAMADIK :((.

Hep beraber yemeğe gittik, sen huysuzdun biraz ( uykudan ayılamamıştın daha) bi türlü yemek istemedin ama garsonları perişan ettin. Kim yanımıza gelse GEL GEL yapıyosun dokunmak istiyosun adamın işi var gidicek, yok efendim bırakmıyosun. Artık bi tanesi geldi de senle 5 dakkika oynadı biraz rahatladık. Yemekten çıkınca, biraz rahatladın ama, neşeli neşeli herkese bağırıyosun resmen sevinç çığlıkları atıyosun. Çok güzel uzaktan kumandalı arabaların satıldığı bir yer var, babanla oraya girdiniz. Ben bile bayıldım ama. Baban almak istedi ama ben engel oldum. Daha erken senin için ufaklık, baban kendide oynayacak ya... Neyse daha küçük bir araba aldık sana, bu arada araba delisi olduğunu söyliyim nerde araba görsen hepsine atılıyosun artık. Baban sana ve bana YEDİ YIL HEDİYESİ aldı, bizde bu hafta ona harika bi hediye hazırlıycaz seninle.


Eve geldiğimizde sen oyuncaklarını daha önce hiç görmemiş gibi kucakladın, nasıl özlemişsin onları hemde nasıl...

Uyku vakti geldiğinde biraz zorlandın ama bebeğim, baba seni uyutmak için tam 45 dakika uğraştı. Şimdi sana bir itiraf... Baba seni uyuturken, anne yukarıda mısır patlattı baba ve kendi için. Seni yatırdıkya SON DURAK 5 izledik, uzun zaman olmuştu böyle keyifli keyifli film seyretmeyeli. Çocuksuz günlerimizdeki gibi:)) ( yanlış anlama sakın, sen hayatımızın en güzel varlığısın ama biraz bizimde başbaşa olmaya ihtiyacımız var hani)


Sabah çok erken kalktık, anne sana tam 3 çeşit yemek yaptıda yaptı. Öğleden sonra doğum kursundan arkadaşım Başak'ın bebeğinin; dolayısıyla sen daha doğmadan arkadaşın olan Rüzgar'ın doğum günü partisine gideceğimiz için işlerimizi çabuk çabuk halletmeye başladık. Anne hızını alamadı, yemeklerin üstüne bide temizlik yaptı. ( bu hafta sonu hamaratlığım tuttu resmen) Babayla sende itinayla alt katı DAĞITMIŞSINIZ YANİ


Tam doğum gününe doğru yola çıkmıştık ki, dede aradı evin duvarları bitmiş, KOYU oldu dedi. Meraktan çıldıran annen hemen oraya doğru yol aldı tabi. Bu arada süper olmuş dedenin hüsnü kuruntusu birazcıkta:)

Sen tam ordan kalkıp doğum gününe katılacağımız sırada uyuyakaldın :(( kıyamadık arabaya almaya, kalkınca gideriz dedik, bu seferde baban yanına yatmış o da uyudu :))

Neyse, doğum gününe geçde olsa gittik, tam kapıda Ateş'lerle karşılaştık onlar çıkıyodu, Ateş'in uykusu gelmiş annesiyle babasıyla gidiyodu.


Biz girer girmez Başak-Efe de geldi. Siz 3 bebek yanyana çok komik görünüyodunuz ufaklık:))

Sen daha kapıdan içeri girer girmez Rüzgar'la bir kesiştiniz şok olduk hepimiz. O nasıl bir bakıştı birbirinize ya, sanki nerden tanışıyoruz der gibiydiniz.


Bu arada vaktim olduğunda doğuma hazırlık kursunuda sana uzun uzun anlatacağım.


Parti güzeldi ufaklık, Efe, sen, Rüzgar bol bol fotolarınızı çektik, biriniz dursanız diğeriniz durmadı. Ama en güzeli daha siz karnımızdayken tanışıyodunuz bebeğim. Hep beraber çok eğlendik:))


Sıradaki parti EFE'nin ufaklık.. Artık orada hep beraber olucaz yeniden..


Bi haftasonu daha böyle dolu dolu geçti bebeğim...

Hiç yorum yok: