Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

19 Aralık 2011 Pazartesi

Haftasonu






















Ufaklık, bu haftasonları geldimi acayip seviniyoruz ailecek. Beraber paylaştığımız bu anların kıymetini çok iii biliyoruz çünkü. Aslında her haftasonu farklı şeyler yapmak istiyoruz seninle bu yüzdende ayına uygun olarak aktivite bulmaya çalışıyoruz sana.


Bu hafta baban eve gelir gelmez hemen attık kendimizi dışarı. Annen senin için buharlı temizleyici alacaktıya önce onu almaya gittik. Orada bi baktık ki çocuklar için ufak ufak eğlence makinaları koymuşlar, senin ilgini çekeceğini düşündük hemen hepsine bindirdik seni, doğrusunu söylemek gerekirse sen öyle çokta ilgi göstermedin. Arabanın direksiyonunu yalamakla ilgilendin daha çok. Sonra ben mağazaya girdim bide baktım ki siz yoksunuz, ya oraya bakıyorum buraya bakıyorum YOK. Küçük tren geçti önümden bide baktımki babanla onun içindesiniz. Baban pis pis sırıtıyo çünkü benle binecektin. Hemen fırsat bulmuş ben biyere gidince kapmış binmiş seni. Çok bozuldum ama neyse senin gülen suratını görünce hemen yumuşadım. Dışarda yemek yerken ufaklık, sen her zamanki gibi arka masayla iletişime geçmişsin, arka masadaki yaşlı amca kalktı yerinden seni sevmeye geldi, resmen çağırdn ya GEL GEL diyerek.


AVM de küçük çocuklar için yılbaşı etkinliği vardı. Kardan adam yapıyorlardı, balon dağıtıyorlardı. Sen baya bi baktın onlara, kardan adam yapamadık ama sana harika köpek şeklinde bi balon yaptı oradaki abi.Sende önünde duran küçük kıza bağırdın bi korktu hemen annesinin elini tuttu. Ordakiler bile şaşırdı yani.,


Dışarda çok oyalanamadık ama sen evi dağıtmak için o kadar hevesliydinki. Hemen geldik eve.


Ertesi gün doya doya bi kahvaltı yaptık ailecek. Bu kahvaltı işi biliyosun hepimizin beklediği bi şey oldu. Sonra sen babanla evin HERYERİNİ dağıttınız ama heryerini. Hemde güle güle. Sen kaçmayı öğrendin bebeğim. Kaçıyosun "gel buraya" diyoruz. Amanın ne kahkaha ne kahkaha daha kaçmaya çalışıyosun. Masanın altına saklanıyosun ordan bize bakıyosun. Bide eline ne zaman bi bez parçası gelse bulunduğun yeri siliyosun bunu herhalde Emine Teyzenden kaptın:)))
Öğleden sonra deden, anannen geldi hep beraber gezmeye gittik. Sen gene dedenin kucağındasın tabi, hiç bırakmadı seni. Hep beraber yemeğe gittik sonra, ordada 2 tane salatalık yedin resmen gözlerime inanamadım. Buna güvenerek köfte verdim eline ama öğüre öğüre çıkardın onu. Burdan şu sonuç çıkıyoki istediğini çiğneyerek yiyosun istemediğini öğürerek çıkarıyosun.

Tekrar eve geldiğimizde enerjin bitmemişti ufaklık. Babayla yatana kadar bol bol oynadınız. Sen resmen çıplak kalmak isteyince bizde pipiyi havalandırdık. Fakat bu havalanma esnasında sürekli babanın kucağındaydın ben 5 dakka seni alayım dedim hemen üstüme İŞEDİN ufaklık. Ama hemen pipine bakınca çok güldük:)))

Bi haftasonumuz daha böyle bitti bebeğim.

Hiç yorum yok: