Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Aralık 2011 Cuma

Mutlu Musun? Emin misin?

Geçen gün blogcu anne bi yazı yayınladı. Yazının başlığı tamda böyleydi Mutlu musun? Emin misin?. Daha başlığı okurken bile sorguladım hayatımı..
Yazının temelinde çocuk hayatımıza girdikten sonra eşler arasındaki tartışmanın arttığı yönündeydi. Yani çocuk evliliği olumsuz etkiliyormuş...

Bu yazıyı okurken yaşantımızı düşündüm hep , senden öncesini senden sonrasını...

Öncelikle yazının bir bölümüne katıldığımı kabul ediyorum çocuk geldikten sonra gerçektende evdeki tartışma sayısı önemli ölçüde artıyor. Ama neden?

Baba ve anne olmak kavramlarına yeni yeni alışan bizler, aldığımız sorumluluğunda etkisiyle en önemlisi senin için en doğrusunu yapmaya çalışmanın mücadelesiyle tabiki ve doğal olarak fikir uyuşmazlığı yaşıyoruz. Kimi zaman ben, kimi zaman baban bu mücadelen haklı çıkıyor. Ama tartışmanın ötesine taşımıyoruz bu durumu..
Evet senden sonra hayatımız tamamen değişti. Herşeyimiz sana ayarlı, yememiz, içmemiz, gezmemiz, yatmamız, uyumamız... Ama sen biraz büyüdükten sonra bu düzen tam birbirimize eşit olarak sağlanmayacak mı zaten?

Doğru söylemek gerekirse özlediğim, yapmayı istediğim o kadar çoookkkkk şeyler var ufaklık,, mesela;

1- 16 aydır sigara içmiyorum hemde 1 tane bile, (emme eylemimiz bitince 1 tane içicem)
2- 19 aydır alkol namına ağzıma bişey girmedi, ( akşamları 1 kadeh kırmızı şarap içmeyi özledim)
3- tatlı yemek istiyorum ( alerjinden dolayı 5 aydır yiyemiyorum)
4- Gece dışarı çıkıp tepinmek istiyorum
5-Sinemaya gitmek istiyorum
6-Kız arkadaşlarımla başbaşa kahve içmek istiyorum
7-UYUMAK istiyorum
8-Geç kalkmak istiyorum
9-Evden 5 dakikada çıkmak istiyorum
10-Çalışmak istiyorum
Bu liste daha uzar da gider şimdi ama aklıma gelenler bunlar... Ama ben bunları düşünüp kendimi mutsuz etmiyorum bebeğim belki öyle yapsam, babanla tartışmalarımız başka boyutlara gider. İşte o zaman hem çocuklu yaşam, hem özlemlerin artması ve MUTSUZLUK başlar.

Şimdi gelelim lafın özüne, bu yukarıdaki liste var ya hiç ama hiç umrumda değil. Sen geldin ya evimdesinya, beraberiz ya bu bana yeter. Sen nasıl olsa büyüyüce bunları tekrar yapabileceğim ama senin bu günlerini bi daha geri getiremem ki..
Şimdi sana cevaplıyorum bebeğim evet MUTLUYUM, EMİNİM.

Babanla tartışmalara gelince sen hayatımızda olduğun sürece, seninle ilgili konularda hep tartışıcaz ve en bu bizi en doğrusunu yapmaya götürücek ufaklık buna inanıyorum ben.
Zaten farklı fikirler olması fikirlerimizi geliştirir bebeğim, bakış açılarımızı genişletir o yüzden ben bu durumdan da çok memnunun.

Birbirimizin dediklerini körü körüne hiç sorgulamadan yapsak emin ol sende büyüyünce bu durumdan hiç hoşlanmazsın. Ben istiyorum ki hem annenin hemde babanın kararları ile büyütelim seni.

Yani sen ufaklık benim evimi OLUMLU etkiledin..

Hiç yorum yok: