Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

4 Mart 2013 Pazartesi

Kar tatili

Sana 2. yaş doğum günü hediyemizdi kar tatili... Aslında sana hediyeydi ama babanla ve özellikle bana daha çok hediye gibi oldu:)) Ilgaz Doruk Otele gittik, arkadaşlarımızla, biz çok eğlendik, sende çok eğlendin bazen 2 yaş sendromun tuttu ama olsun genede harika bir tatildi ufaklık...

Sen ilk gün karkdan biraz ürktün haklı olarak çünkü geldiğimizde çok sis vardı, göz gözü görmüyordu, biz bile ürktük. Sabah kara çıkmak istemedin çok ee nede olsa ömründe bu kadar kar görmedinki....Sonra çıkmaya karar verdin fakat bu seferde eldiven takmam diye tutturdun, eeee ben biraz zorladım seni, hatta inatlaştım senle eldiven yoksa karda yok diye. Çünkü hassas bir tenin var ve bende korktum, ellerin çatlar diye.































Tabiki inatlaşmayı sen kazandın veeldivensiz çıktın, ondan sonrada girmek istemedin zaten. İlk sefer diye temkinli çıkardık seni ama, inşallah seneye kayacaksın da....

Hiç yorum yok: