Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

8 Mart 2013 Cuma

KREŞŞŞ

Alev'deki kontrolümüzde kreşe mutlaka göndermem gerektiğini söyledi. Ben neden ertelediğimi anlattım, gezdiğim kreşlerden edindiğim fikirleri paylaştım haklısın dedi.. Zaten dünyada sadece tüm gün kreş mantığı Türkiye'de var dedi. Bakabildiğin kadar bak, bence asla tüm gün verme dedi. Ama haftada 3 gün ( 5 bile değil) o da yarım gün mutlaka gönder dedi. Konuşması gelişir, kendine özgüveni gelir, sosyalleşir, paylaşmayı öğrenir.. vsvsvs

Aslında Alev'le konuşunca olabilir dedim, haftada 3 yarım gün senin için harika olabilir..

Bi tane kreş önerdi bana, sahibinin çok iyi olduğunu, söyledi. Hemde bize çok yakın, telefonda görüştüm kendileriyle ama önümüzdeki hafta içi gidip yüzyüze görüşeceğim ve eğer oraya ısınırsam seni haftada 3 yarım gün başlatmayı (tam karar vermedim ama) düşnüyorum. Bu konuda da kendi iç sesime fazlasıyla güveniyorum....

Babanla konuştuk o da Alev'in söylediklerini çok mantıklı buldu, gidip görüşelim o zaman karar veririz dedi. Böylelikle kreş konusu gündemimize geri geldi...

Hiç yorum yok: