Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

26 Mart 2013 Salı

Kreşş

Bakmaya başlayacağımı söylemiştim ya ufaklık, VAZGEÇTİM. Ekimde başlayacaksın kreşe.. Birincisi zaten yaz geldi, biz mayıs ayında anne-oğul tatil dönemini açıcaz Allah'ın izniyle.. Planladığım 5 tane tatil gözüküyor şu anda, sürekli, kreşten uzaklaş, sonra tekrar alış yapmak istemiyorum birincisi, ikinciside yaz dönemi zaten sürekli sabah-akşam dışarı çıkarıyorum seni, aktivitede yapıyoruz beraber, bide deniz-kum güneş ohhh daha ne olsun dimi.

Alev'e katılıyorum, konuşması ilerler, kendine özgüveni gelir, sosyalleşir dedi ama mevsim itibari ile bize uygun gelmedi, ayrıca 2 yaşın daha ANNE evdeyken de kreş için küçük olduğuna bir kez daha karar verdim ve ekim ayında 3 yarım gün başlatmak üzere bu KREŞ KONUSUNA şimdilik nokta koydum...

Hiç yorum yok: