Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

26 Temmuz 2012 Perşembe

Bugün ANNE'nin DOĞUM GÜNÜ:))

Bugün 30 yaşına bastığım ilk gün ufaklık. Bugün benim doğum günüm. Ben annesinin, babasının küçük prensesi, kardeşinin ablası, kocasının ilk aşkı ve karısı ama artık en büyük sıfatını almış olan ben öncelikle SENİN ANNENİM.

Geçenlerde farkettim 30'lu yaşa girmenin bile beni ne kadar değiştirdiğini. Gerçi kabul ediyorum, yaşadıklarım anne olana kadar ki düşüncelerim, hayatım, anne olduktan sonraki halim herşey ama herşey beni çok değiştirdi. Ama biliyomusun şimdiki halim en çok beğendiğim halim. Çünkü artık hayatımda sen varsın.

30'lu yaşlara girmek beni çok heyecanlandırıyor. Kendimi daha olgun, daha dingin, daha huzurlu hissettiğim bir süreçteyim artık. Geliştirmek istiyorum sürekli kendimi, her konuda bilgi sahibi olmak istiyorum. Seninle ilgili, kendimle ilgili, hayatımızla ilgili her ama her konuda daha çok eğitmeliyim kendimi diyorum. Sebebi de benimle GURUR duy istiyorum bebeğim. Annenle GURUR duy. Benim işte bu yaşgünü dileğim bu. Ve gör bak senin gurur duyacağın bir ANNEN olacak bebeğim.

Bu sene ilk canım kocam kutladı doğum günümü, hemde tam 00.00 da. Ve ben sürekli şükrediyorum senin gibi bir bebeğim, baban gibi bir kocam ve arkamda dağ gibi beni sürekli kollayan bir AİLEM olduğu için. Hepinizi çok ama çok seviyorum. Beraber daha nice güzel mutlu yaşlara...

 

 

Hiç yorum yok: