Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Teşekkürler BEBEĞİM..

Tatilden donerken sen hastalandın, sonrada her zamanki gibi bana geçirdin:)) Kendiminkini çok önemsemedim, öyle ilaç falanda almadım, doğal yollarla geçirmeye çalıştım bi kaç gün. Bu arada sen evde durmaktan çok sıkılıpta kapılarda ağlamaya başladığında gezmelere çıkmayada başladık. Sana bişey itiraf ediyimmi bebeğim, bir çocuğu YANLIZ, SADECE TEK BAŞINA büyütmek gerçekten zor. Bunu sadece hasta olduğum zamanlarda hissediyorum ama,  çünkü 3 gündür gündüzleri neredeyse kafamı koyacak yer arıyorum ama yapamıyorum. Gene sırf sen istiyosun diye dışarı bile çıkıyoruz işte o zamanlar diyorum keşke yanımda biri olsa..
Cuma günü artık dayanamadım hastalığım arttı, boğazım şiş, halim yok, öksürükte cabası senide aldım, beraber doktora gittik. Sen normalde çok uykun olduğu halde, tam mızmızlık yapacakken doktor beni muayene ederken hiç sesini çıkarmadan oturdun. Röntgen çektirmem gerekiyodu, yarın geliyim dedim hayır şimdi dediler, çaresiz seni hemşireye emanet edip çektirdim.Hemşireden de rica ettim lütfen kapının önünden ayrılmayın diye o da sağolsun beni kırmadı. Bende filmi çeker çekmez neredeyse çıplak fırlayacaktım ama dışarı. Sonra tabi gene kontrol, ee bide eczane falan derken sen iyice mayıştın, kafanı sürekli omzuma koyuyorsun. Ama bişey diyim mi bebeğim, seni çok seviyorum, ne zaman kötü bir zamanım olsa sen birden olgunlaşıyorsun..TEŞEKKÜR EDERİM BEBEĞİM..

Hiç yorum yok: