Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

14 Temmuz 2012 Cumartesi

İYİ KOCA, İYİ BABA

Dedimya hastayım diye, baban bu sabah bizi ananneye bıraktı, hem sana hem bana baksın diye. Sabah kahvaltıdan sonra ilacımı almışım sonra güppp yatağa tam 3 saat. sen bu arada tabi GOGO GOGO diye evi inletiyosun, beraber top oynamalar, pepe izlemeler, meyve yemeler falan. Sonra baba geldi, sen rahatça uyu biz bugün baba-oğul takılıcaz dedi. Seni aldığı gibi gezmeye götürmüş, önce bir arkadaşının ilginç eşyalarla dolu dükkanına gitmişsiniz, ordan sana bi güzel basketbol potası, uzaktan kumandalı helikopter haa bide bisiklet almış. yemeğini güzelce yedirmiş, altını değiştirmiş, bide güzel uyutmuş.  Haa bu arada sürekli de beni aradı nasılsın diye:)) Ben tabi bütün gün yattım, kalktım yattım kalktım yattım......
Ordanda amcanın ofisine geçip bi güzel eğlenmişsiniz, tam eve dönerkende Kocatepe caminin orada durup bide güzel güvercin beslemişsiniz.
Sonuç MUTLU BABA=MUTLU ÇOCUK=MUTLU ANNE

Teşekkür ederim kocacım seni çok seviyorumm. Sen İyi bir koca, iyi bir baba herşeyden önemlisi İYİ BİR ADAMSIN..

Hiç yorum yok: