Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Kuponla Oyuncak..

Annem ARCAPOL 24 kişilik yemek takımı almıştı kuponla tabi annemle beraber eminim tüm anneler de almıştır. Bir zamanlar kuponla bişeyler almak resmen bir furyaydı sonra sonra duruldu, hatta TV bile vereceklerini söylemişlerdi e gazete batmıştı:)) Ben kendim için birşey aldım mı hiç hatırlamıyorum. TV da çocukla ilgili ne zaman bişey çıksa kulaklarım dikiliyor hemen, algım başka bişeye pek açılmıyor senden sonra:))

Önce çocuklar için EĞİTİCİ BİLGİSAYAR'ı duydum, 3 yaş üstü içindi zaten ama o an biriktirmeye karar verdim. Bilgisayar geldi, beğendim, 3 gün falan durdu önünde baktım bozacaksın İLERİDE OYNANACAKLAR bölümüne kaldırıldı:))

Sonra ÇOCUKLARA KENDİ SESİNİZDEN MASALLAR kitabını duydum, onuda biriktirdim, o da kaldırıldı.

En sonda ŞİRİN BABADAN MASALLAR oyuncağı geldi. onuda şimdilik kaldırıyorum ilerde çıkaracağım.



Ya valla maddiyatta kar ediyor mıyum çok bilemem ama hoşuma gidiyor. Daha ilgimi çeken ne varsa senin için biriktireceğim bebeğim:))

Hiç yorum yok: