Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Yataktan Düştün:((

Bu sabah acayip korkuttun bizi ufaklık, evde ismi ablan da vardı. Sen uykudan yeni uyandın, geldim biraz öpüşüp koklaştık yatağında sonra seni yatağında bıraktım ve sadece 5sn liğine yukarı çıktım ( ki sen yatağında acayip oyun oynarsın ve korumalıklara daha tırmanamıyosun) sonra senin çığlık sesine nasıl indim o merdivenleri bilmiyorum yani. Bi baktım sen güüppp yataktan aşağıya Allah'tan temizlik yapıyoruz diye yatağın altındaki kasa açıktı ( dadı yatağı aslında o) ve içi senin eski kıyafetlerinle doluydu sen onların üstüne. İsmi ile ben donduk kaldık bu çocuk yatağın içinden buraya nasıl düştü diye. Göster diyorum sana, elinle korkuluğu gösteriyosun, ama başka yok. Allah'a binlerce şükür ki hiç bişey olmadı, resmen Allah tuttu seni. Eeee bizde anladık ki senin boyun baya bi uzamış:)) Nede olsa çocuksun işte düşe kalka öğreneceksin:))
Bu sefer soğukkanlılığımı korudum, normalde sen düşünce bende ağlıyodum ama öğrendim artık soğukkanlılık çok önemli çünkü ben ağlayınca bu seferde sen daha çok korkuyosun. O zamanda ikimizin sakinleşmesi biraz zaman alıyor işte, ama bu sefer ben hemen seni kucağıma alıp güzel güzel konuşunca hem korkun geçti hemde 2 dakikada eski halimize döndük:)) ( Tabi sen döndün benim şok biraz daha devam etti)

Hiç yorum yok: