Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Temmuz 2012 Pazartesi

PEPE VE TV

Alev biliyosunki TV konusunda çok katı. Aslında izlememen gerektiğini söylüyor ama ben onunla malesef bu konuda hemfikir değilim ufaklık. Tabiki zararları yok demiyorum ASLA. Sabahtan akşama kadar tv başında olan çocuklardan da yada TV tek oyuncağı olanlardan da bahsetmiyorum. Ama bana göre çocuk çocuktur ve o şekilde de büyümelidir. Ben senin çocukken izlemekten keyif alacağın, seveceğin ismini söyleyip tanıyacağın, hatta ondan bişeyler öğreneceğin bir çizgi film kahramanın olmasını çok istedim. Ve ne zamanki TV saati konusunda Alev esnek konuştu işte o zaman seni PEPE'ye yönlendirdim. İlk zamanlar bakıyodun ama asla dikkatin onda değildin, iki gözün kayıyosa hemen başka şeye yöneliyodun. Ama şimdi bütün karakterleri tanıyosun, hatta pepenin anannesi, babası ve dededi çıktığında sevinçle yanıma gelip "ANNE- DEDE-ANANNE-BABA" diyede söyleniyosun. Sana Pepe'nın kitaplarından aldım. Eline alıyosun kitabı "ANNE " diye gene sevinçle gelip karakterleri gösteriyosun hatta adlarını söylüyosun. şarkılarını ben çok seviyorum sende şarkıları çıkınca oynamaya başlıyosun. İlk zamanlara göre dikkatini biraz daha veriyosun ama dakika tuttum sadece 6-7 dakika aralıksız oturup bakıyosun sonra sıkılıp oyuncaklarınla oynuyosun taki şarkı çıkana kadar onda da şarkılarını dinleyip gülüyosun, zıplyosun, ellerini kaldırıp oynuyosun. Ama sonuna kadar izleyemiyosun. Dışarı çıktığımızda nerede PEPE görsen hemen bana yada babana gösteriyosun gülerek. Ben işte bu durumdan çok memnun neden? Çünkü tv'deki bir  nesneyi gerçek hayata taşımayı öğrendin ki bu çok önemliydi.Daha tam olarak tabki anlamıyosun ama ilerde anladığında daha çok fazla şey öğreneceğinden eminim.

Bu arada ilk zamanlar ALEV TV ASLA YASAK dediğinde evde TV bile kapatmıştım ama sonra bi baktım sen azcık açsam tüm dikkatini ve konsantreni oraya veriyosun hatta hayat duruyor senin için. Sonra karar verdim tüm gün açtım, sen ilk 1 hafta baya baya seyrettin ama baktın sıkıldın ilgilenmemeye başladın. eee zaten hergün dışarda olduğumuz içinde açıkçası öyle aman aman önemsemedim. Şimdi birazcık TV konusunda rayına oturduğumuzu düşünüyorum çünkü PEPE çıktığında, REKLAM (ki ben hemen çeviriyorum), KLİP ( ki çeviriyorum) hemen bakıyosun ama dedimya o da çookkk uzun soluklu değil. yani bu da demek oluyorki ayırt etme sürecine girdin, tecrübelerine güvendiğim senden büyük çocukları olan arkadaşlarımla sohbetlerimde de hepsinin bu etaplardan geçtiğini öğrendim, onlarda çocukların bir dönem TV konusunda çok ısrarcı olduklarını fakat daha sonra kendi programlarını belirleyip son derecede seçici davrandıklarını söylediler. Bende bu konuda ANNELİK İÇGÜDÜLERİME dayanarak izlediğim yoldan memnun olduğumu söyleyebilirim:))

Şimdilik sende PEPE konusunda oldukça seçicisin bakalım daha nelerini keşfedeceksin??

Hiç yorum yok: