Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Yaz Gribi

Tatilden dönerken arabada akmaya başladı burnun, hemen anladım hastalanacağını çünkü ne zaman tatilden dönsek aynı şey oluyor:(( Herhalde hava değişiminden etkileniyosun bu kadar..

O gün herhangi bir ilaç vermedim çünkü sadece burnun akıyordu, hatta şiddetide artıyordu. Sadece bağışıklık sistemini destekleyen UNCA verdim sana. 1 gün daha burun akıntın artarak devam etti, fakat ertesi gün şiddetli öksürükte başlayınca hemen Alev'i aradım. O da VENTOLİN ver dedi. ben buharı seni daha kötü yaptığı için açıkçası vermek istemedim, şurubuna başladık YARIM ÖLÇEK günde 3 kere. Tam 7 gün kullandık ufaklık fakat şiddeti geçmesine rağmen öksürüğün ve burun akıntın kesilmedi. bunun üzerine burdaki bi tıp merkezine götürdüm seni, oradaki doktor herşeyin normal olduğunu, akıntın falan olmadığını söyledi. Burun akıntının ve öksürüğünün alerjik bir durum olabileceğini söyledi ve ZYTENC diye bir şurup verdi. Alev'e sordum ok kullan 1 hafta dedi. fakat bu arada baktım öksürükte burun akıntısıda geçiyor hatta bugün hiç kalmayınca KULLANMADIM.

Bakalım alerjik bişey olduğunu düşünürsem kullanırım.

Hiç yorum yok: