Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

20 Ekim 2011 Perşembe

İlk Bayram, İlk Tatil

Nasılda uzun uzun yazmıştım sana. İlerde ilklerini asla unutma diye GÜN GÜN yazmıştım. Ama sitemizdeki problem yüzünden hepsi gitti. Allahtan resimler arşivde var. Öyle gün gün hatırlamıyorum tabi. Ama tatil için söyleyeceğim tek şey, senle tatil HARİKAYDI UFAKLIK. Bizi hiç üzmedin, tabi başbaşa olduğumuz kadar rahat olamadık, herşeyimiz sana göre ayarladık, hatta klima açmadan odada durduk, saat 19.00 da odaya geldik ve hiç çıkmadık. TV bile açmadan sessiz sessiz balkonda öylece oturduk ama HERŞEYE RAĞMEN harikaydı. Başbaşa gitmek istedik ve iyikide öyle yapmışız. Bu arada BABAN otelde YILIN BABASI seçildi. Tamamen seninle ilgilendi, hatta bana TATİL yaptırdı. İNŞALLAH bundan sonrada tüm tatillerimiz böyle harika geçer ufaklık.
İlk bayramına gelincede, tüm aileyle geçirdin canım. Babanla benim tamda istediğimiz gibi oldu. İlk bayramını gelenek ve göreneklere göre yaşadın. Bundan sonrada hep böyle kalabalıkla geçirelim inşallah.

Hiç yorum yok: