Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

26 Ekim 2011 Çarşamba

Anneliğim?

Çok ama çok duygulandım. Hayatta yaptığım bi çok şey takdir görmüştür ama bu başka bambaşka...
iki gündür bir arkadaşımla beraberiz. Sürekli yanımda, Demir'de aksi gibi tüm huysuzluklarını yaptı, sürekli kucak istedi, ağladı, acıktı, üst üste kaka yaptı, pusete oturmak istemedi, çığlıklar attı, uykusu geldiğinde ağladı, dışarda sürekli pış pış istedi, yani kısacası şöyle iki laf ettirmedi. Ben arkadaşımla bi türlü konuşamadım aksine sürekli annemle sohbet ettiler.Ben arada bir lafa katılabildim. Ama günün sonunda arkadaşım dediki "İNSANIN SENİ GÖRÜNCE ANNE OLASI GELİYOR" "Ne kadar sakinsin, hiç şikayet etmeden herşeyi rahat rahat yapıyosun valla özendim. Normalde bir harala gürele olur ama bu sende yok herşey sende rahat rahat" dedi. Nasıl ama nasıl sevindim anlatamam. bi arkadaşım anneliğimi beğendiğini ve beni görünce anne olmak istediğini söyledi. Hayatta hiç birşey gururumu bu kadar okşamamıştı.Evlat başka işte hemde bambaşka.....

1 yorum:

Pınar Baytar dedi ki...

seni herşeyden önemlisi dışardan birisi olarak eleştirmek istiyorum abla...
evinize iki kere yada üç kere geldim ve gördüğüm manzara hep aynıydı...huzur,mutluluk,sabır ve sevgi gerçekten mert abiyle ikinizin birbirinize desteği çok hoşuma gitti..demire yaklaşımınız çok çok farklı etrafımdaki insanlara arkdaşlarıma bakarak çok rahatlıkla söyleyebilirimki anneliği ve babalığı ciddi anlamda kendisine yakıştıran ve bebeğine yapılması gerekenleri sevgiyle huzurla sıkılmadan yapan ender kişilerdensiniz...:)