Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

7 Kasım 2011 Pazartesi

Nur Teyzenin Nişanı...

















Ufaklık, günler o kadar hızlı geçtiki annen daha bugün oturabildi bilgisayarın başına. Sende artık büyüdün sürekli baban ve benden oyun istiyosun, ee sen yatınca da biz karı koca iki lafı zor ediyoruz sonrada yorgunluktan hemen uykuya..
Büyüdükçe farklılaşıyosun sen, hergün bizi şaşırtmaya devam ediyosun. Bu konuya ilerde gelicem önce geçen hafta çok yoğun geçti sana sırasıyla onu anlatıyım.
Öncelikle Nur Teyzenin nişanı vardı (29.10.2011), baban ve ben oraya gideceğimiz için sana ananne ve babanne baktı o gün. Bu bizim için ilkti, seni ilk defa bırakıp babanla biryere gidecektik o yüzden açıkçası çok paniktik. Çünkü sen akşam yemeğini yedikten sonra mutlaka emmek isteyecektin, diyelimki emmeden yattın ve bu seferde mutlaka 2-3 saat sonra kalkar gene emmek isterdin. Bu durumda da biberonla mama vereceklerdi sana ama işin en kötü tarafı SEN DAHA ÖNCE HİÇ BİBERONLA MAMA YEMEDİN. Şimdi diyeceksin bu kadar riske rağmen nasıl gittin? Öncelikle NUR teyzen benim için çok önemliydi ve mutlaka nişanında olmak istedim, ikincisi evleri bize çok yakındı ve ben ne olursa olsun 10 dk içinde evde olurdum ve en en çok güvendiğim iki insan başındaydı ve seni asla ağlatmadan bi çaresini bulur seni hem doyurur hemde doyurmasalar bile ben gelene kadar oyalarlardı.
Neyse, nişana iki dirhem biçekirdek gitti anneyle baba. Nur teyzen çok güzel olmuştu, ama elleri ayakları tir tir titriyodu. Herşeyiyle tam bi gelindi valla. Nur Teyzen benim bu zamana kadar gördüğüm en güzel kadınların başında gelirdi hep, nişanında da ay parçası gibiydi gerçekten. Çok kalabalıktık, aynı zamanda da çok heyecanlıydık Oradaki herkes anne olduktan sonra beni ilk defa gördü, anneliğin bana çok yakıştığını hatta genç kızlığımdan daha güzel olduğumu söylediler nasıl sevindim nasıl mutlu oldum bebeğim anlatamam resmen ağzım kulaklarıma geldi.
Nişan bi harikaydı ufaklık, yemekler süperdi hele hele pastalar... Ama anne yiyemedi, senin SÜT alerjin devam ettiği için sadece bir lokma tadına bakabildim ama olsun senin için yemiyorum ya hiç önemli değil..
Bu arada sürekli telefonla evi aradık ne yaptığını çok merak ettik, ikimizde yokuz ve sen akşam ilk defa bizsiz kaldın. Ama keyfin çok yerindeydi, anannele babannenle nasıl mutluydun bi bilsen, fakat bi sorun vardı sen akşam yemeğini yemiştin ama UYUMUYODUN. Uyumuyodun ama huysuzlukta yapmıyodun, anannenle babannenle acayip oyun oynuyodun.
Bu arada evde istenme faslı falan bitti sohbet muhabbet ediyorduk ki saat 22.00 oldu, bize bi telefon sen UYUMAMIŞSIN. İşin ilginç tarafı hiç huysuzluk yok, üst katta acayip oyun oynanıyo fakat alt kata inildiğinde başlamışsın AĞLAMAYA. Hemen ama hemen çıktık ordan hatta nişan pastasının kesilmesini bile beklemedik. Bi geldik ki eve sen resmen CİN ALİ. Ama nasıl sevindin bizi gördüğüne ufaklık, resmen gözlerim doldu benim. Sen uyumak için resmen bizi çağırdın, iyikide çağırdın ben de gelip senin kokunu içime çektim ve ne zaman istersen sana hemen geleceğimi göstermiş oldum. Hemen aşağıya indik, ben seni bi güzel emzirdim bi de baktım ki gözler gitti. Babanla ben birbirimize baktık, ve nişana tekrar gitmeye karar verdik. Nasıl olsa sen bi daha uyanmazdın, uyansan bile gece 01.00 den sonra uyanırdın.
Nişana geri döndük, fakat bu seferde eğlenceye gece dışarda devam etmeye karar verdik. Baban ve ben biraz tereddüt ettik açıkçası uyanır mısın diye. Çünkü gideceğimiz yer bu sefer uzaktaydı. Ama yarım saat durur döneriz dedik ve gittik.
Ufaklık, nasıl eğlendik nasıl eğlendik anlatamam ççokkkkk uzun zaman olmuş gece dışarıya çıkmayalı. Ama varya babanda bende hep aklımız sendeydi, o yüzden sadece yarım saat kalabildik dışarda sonra hemen eve geldik, sen bizim kokumuzu almış olacaksın ki uyandın, emdin ama hemen yattın.
Sen harikasın bebeğim, benim için çok önemli olan bu gecede bana hiçbir huzursuzluk vermediğin için ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Nur teyzenide çok seviyoruz ufaklık, çok ama çok mutlu olsun istiyoruz. İnşallah bu güzel gecesindeki gibi herşey bu kadar mükemmel olur....








Hiç yorum yok: