Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

16 Kasım 2011 Çarşamba

Kitaplar





Sana daha önce Arzu Teyzenden bahsetmiştim ufaklık. Kendisi Ana Okulu öğretmeni, ayrıca insan ilişkileri çok kuvvetli birisi. Arzu bana bu hayatta taaa küçükken kitap okumayı sevdiren, kitapla aramda bir bağ kurulmasını sağlayan kişidir. Ben çoğu zaman okumak istediğim türü belirler fakat kitap seçiminde mutlaka ARZU teyzene danışırım. Bu zamana kadar önerdiği tüm ama tüm kitapları türü ne olursa olsun çok severek bir çırpıda okudum. Dün onunla konuşurken, bundan sonra okuduğumuz kitapları burdan da paylaşacağımızından bahsettik. ( bu arada onun da yemek üzerine blogu var ama konu kitapsa o da kendi blogunda kitaplara yer verecek)


Artık okuduğum tüm kitapları burdan paylaşacağım ufaklık. İlerde sende annem ne okumuş öğrenirsin artık :))


Arzu teyzen bana çocuk gelişimiyle ilgili bi kitaptan bahsetmişti, LEYLA NAVARO'nun GERÇEKTEN BENİ DUYUYOR MUSUN? Kitabı bitirdim ufaklık, harikaydı resmen bir solukta okudum. Herkese ama herkese öneriyorum. Çünkü kitap tamamen karşındaki kişi kim olursa olsun, iletişimini nasıl sağlayacağın hakkında acayip güzel bilgiler veriyor. Çocuklar üzerinden anlatılmış ama aslen hayattaki herkese karşı uygulanması gereken diyaloglar olduğuna inanıyorum ben. Hatta kitabı bitirdikten sonra, başucuma koydum, sen büyürken zaman zaman ihtiyaç duyacağımı biliyorum. Baban da okuyacak çok istedi :))


Bu arada sana kitap okumaya taaaa doğduğunda başlamıştım ufaklık. İlk kitabın Klasik Masallar. içinde tam 75 tane hikaye vardı, her gün birini okudum sana. Daha sonrada ne zaman dışarı çıksak mutlaka bi kitap alarak geliyoruz eve, ama onlar tek hikayelik kitaplar, şimdiden dolu kitabın oldu ufaklık, babanla benim okuduklarımızıda sana saklayacağız.


İlerde hem senin hemde çocuklarının harika bi kütaphanesi olacak inşallah.


Şimdi okuduğum kitap ise Dr. Harvey KARP'IN MAHALLENİN EN MUTLU YUMURCAĞI. Bu kitabıda http://www.blogcuanne.com/ da duymuştum. Bitirir bitirmez sana anlatacağım ufaklık :))

Hiç yorum yok: