Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

10 Kasım 2011 Perşembe

Kurban Bayramı ( Kasım 2011)













Bayram günü bizim için çok kötü başladı ufaklık. Hayatımda aklımı kaçırmak üzere olduğum ve bu kadar paniklediğim bir anı daha hatırlamıyorum.

Sabah gözümü açtığımda yatakta baban ve sen oyun oynuyordunuz. Beni kaldırdınız, ben lavobaya gittim. Tam içerdeyken, gümmm diye bi ses ardında da senin çığlığınla fırladım lavabodan nasıl çıktım bilmiyorum. Bir anlık dalgınlık sonucu sen yataktan yere düşmüşsün seni kaptığım gibi kucağımda sen ağlıyosun, ben ağlıyorum, baba ağlıyor. Gerçektende aklımı kaçırıyordum deli gibi bağırdım. Nasıl sarılıyorum sana, nasıl okşuyorum ama yok susmadın. Sonra bir anda sakinledin.Hakikaten adın gibisin Demir gibi.

Kucağımda otururken bi de baktım ki burnundan kan geliyor, işte kanı gördüğüm an 1 dk sonra kendimizi arabada bulduk, hemen güven hastanesine gittik. Ben yerde ağlıyorum, baban ağlıyor ama sen ufaklık sen herkese gülücükler saçtın, doktorlar geldi yanına " bize bayramlaşmaya gelmiş" dediler senin için. Doktor amca kontrol etti hiçbişeyi yok, burnuda sert çarptığı için kanamış dedi. Kafa Travması bilgi kağıdı verdi, bunlardan biri olursa GAZİ PEDİATRİ BEYİN CERRAHİSİNE götürün dedi. hastaneden sonra eve geldik ben hala kendimde değildim, sürekli kafamda düştüğün andaki ses çınlıyordu.

Bayramlaşmaya dedeyle, ananneye gittik. Sen sürekli dedeye bi şeyler anlattın. Baban ve ben anladık düştüğünü anlattığını ama onlara söylemediğimiz için sadece biz anladık. Deden de sürekli " YA BUGÜN BU ÇOCUK BANA SÜREKLİ BİŞEYLER ANLATIYOR " diyip durdu.

Oradan Büyük dayıya bayramlaşmaya gittik. Nasıl kalabalıktı ev. İstanbul'dan Yağız gelmişti, süper anlaştınız. Bol bol fotoğraf çektik, Başar abin süreki seni korudu. Sen Yağıza'a CİCİ yapınca ( ki senin cicin biraz tuhaf :))) Başar abin senin küçük olduğunu söyleyip durdu Yağız'a

Akşam Amcanla, Pınar ablan geldi. Pınar Ablan öyle güzel oyunlar yaptıki sana, yemeğini bitiriverdin. Sonra bardaktan su içip, hüüppp demeyi öğretti sana. Bugün hala yapıyosun, çok güldük:))

Bayram hep gezerek geçti ufaklık, baban evdeydi, Alev'in söylediği oyuncakları aldık, evde tadilat var senin için onunla uğraştık. Sen, ben ve baban hep oynadık. Hele hele yeni oyunumuz SAKLAMBAÇ'a bayıldIn sen.

İlk gün hariç keyifliydik, ama açıkçası ilk günden sonra hep tedirgindik, gözümüzü bir an olsun ayırmadık. ÖZÜR DİLERİZ UFAKLIK...

Hiç yorum yok: