Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

12 Kasım 2011 Cumartesi

Adım Adım ( 9.ay)

İnternette çocuk gelişimiyle ilgili araştırmalar yaparken, http://www.adimadim.com/ adresini keşfettim. Siteyi baya bi inceledim. Daha sonra sipariş eden başka annelerinde fikirlerini okudum ve hemen sipariş vermeye karar verdim ufaklık. Sitede bi form var, önce onu doldurdum, sonra oradan bi müşteri temsilcisi beni arayıp tüm bilgileri eksiksız verdi.

Öncelikle, her ay ayına uygun oyuncağını, yapacağın aktiviteleri gönderiyorlar. Seninle neler yapmamız gerektiğini anlatan bi de bilgi kağıdı çıkıyor içinden. Bunlar arayan kişinin anlattıklarıydı.

Dün ilk setimiz elimize ulaştı. Setin içinden, koca bi peluş balık oyuncak, anneler için Avrupa'da best seller olmuş harika bi kitap ( Teşekkür ederim siz nasılsınız?), resim defteri boyutunda ama ondan daha büyük ve sayfaları kalın olan bi kitap geldi, içinde bu ay yapman gereken motor,dil,sosyal ve duygusal gelişim bilgileri yazıyo ve içinde tüm ay yapmamız gereken aktiviteler var. Yani kitap üzerinde oynuyoruz önce, sonra, evimizdeki oyuncalarla tekrar ediyoruz. Artı büyük bi kalem de çıktı karalama yapmamız için.

Biz iki gündür, oynuyoruz ufaklık. Ben bayıldım sete. İyiki sipariş etmişim, artık daha bilinçli aktivite yapıyoruz. Hakkını vermeliyim Alev'de bunları zaten eksiksiz söylüyor ama elinde kitap şeklinde olunca insan kendini daha rahat hissediyor. Eğlenceli bi eğitim kimin hoşuna gitmez ki? Sana daha faydalı olacağına inanıyorum.

Sen şimdiden bu kitabı çok sevdin, bundan sonra her ay yaptıklarımızıda buraya ekleyeceğim ve bu setin her parçasını eksiksiz saklayacağım, sen de inşallah ilerde çocugunla oynarsın ufaklık.

Hiç yorum yok: