Canımmmm Ailemmmm

Canımmmm Ailemmmm
Hayatımın Aşkı..

21 Kasım 2011 Pazartesi

Heryerdesin























Ufaklık bi emeklemeye başladın tam başladın yani. Fıldır fıldır evin her yerini talan ediyosun yani. Bi bakıyorum pat orda bi bakıyorum pat başka yerdesin. Bende tabi sürekli peşinde.Ama müthiş keyifli bişey, senin yeni yeni şeyler yaptığını görmek. Beraber seninle heryeri bi kere daha keşfetmek. Bu arada küçük popon evin tüm temizliğini yapıyor. Tabi kalkma çalışmalarında cabası, gözüm sürekli üzerinde artık. Hem arkandayım, hemde arkanda olduğumu sana hissettirmemeye çalışıyorum çünkü, kendi kendine kalkta güvenin gelsin diye. Her zaman arkamda annem var nasıl olsa diye, temkinsiz davranabilir ve kendini kalkmak için fazla zorlamazsın ufaklık. O yüzden dediğim gibi, hem arkandayım hem değilim...

1 yorum:

ADA mutfak dedi ki...

Demir'ciğim emeklemeye ve evi keşfetmeye başlamışsın. Bakıyorum çöp kovası ve su şişeleriyle de arkadaş olmuşsun:)Annen çok güzel anlarını yakalamış suratından ne demek istediğin gayet güzel anlaşılıyor. Bu arada annene çok teşekür ederim. Bu siteyi hazırladığı ve senin büyümeni bizimle paylaştığı için. Ben bir tık ötenizde ve hep yanınızdayım.Yaniii bir sizi gözetliyorrr:)mucuk